Arama Kutusu

ÖNERMİYORUM : 1v1y.com alisverisi

İkinci yaptığım alışverişte yaşanan aksaklıklar ve bununla beraber müşteri desteğinin bilgisiz ve tecrübesiz oluşu, müşteriyi peşinden koşturmaca politikaları ile müşteri kaybetmeye odaklı olan bu siteyi, önermiyorum. Bir alışverişiniz normalse, diğeri sorunlu olabilmekte.




1v1y.com, gazetelerden takip ettiğim kadarıyla, Trendyol 'un eski sahiplerinden birinin yeni kurduğu mecra imiş. Reklamlarını gördüğümden beri, takip ettiğim siteler kervanına katıldı. Hakikaten, listeledikleri ürünlerin oldukça uygun kampanyalari ile cezbedici hale bürünüyor.

1n1y-com-alisveris-yapanlar

Swatch markasının saatlerini seviyorum. Bir süredir istediğim bu saati, neredeyse yarı fiyatından daha düşüğe almak, benim için hayaldi. Bu yüzden aldığıma çok seviniyorum.



Önce yaşadığım bir iki ufak hoşnutsuzluktan bahsetmek istiyorum. Ürünü almak için sepete attım ve sonradan taksitlendirme seçeneğinin İşBankası'na olmadığını fark edip, vazgeçtim. Gün içerisinde tekrar saat aklıma düştü ve bu kadar uyguna da bulmuşken, taksiti dert etmemeye karar verdim ve tekrar siteye girip aldım. Saatin fiyatı 115 Lira. Sitede 120 Lira üstüne kargo bedava var idi ve limite ulaşmadığım için o fırsattan faydalanamadım. 5.99 Lira da kargo parasını ödeyip, saatin gelmesini beklemeye koyuldum.



1n1y-com-alisveris-yapanlar


Fakat ertesi gün, 1v1y.com 'dan, "Sepetinize atıp vazgeçtiğiniz ürün varya, şimdi o size özel bedava kargo fırsatı ile" babında bir mail alınca, hafif dozlu bir sinir yaşamadım değil. Ee madem öyle, ben almaz bekletirdim. Bu yaptıklarını hoş bulmadım. Bunu geçtim, vızır vızır sipariş alan bu tarz sitelerin, (Trendyol, Markafoni, Limango gibi) kargo konusunu alıcıya yıkmamaları gerek. Gırla gidiyor zaten ürünler. Kargo firması ile anlaşmak çok zor olmasa gerek. Limitsiz bir şekilde kargo jesti sağlamalılar halbuki.



Yaşadığım diğer bir hoşnutsuzluk ise, evet saat muhteşem, belirtilen tarihte de geldi, fakat içine koydukları pembe kağıt harici herhangi bir koruması yoktu ve paketi açtığımda saatin kutusunu, baya perişan halde buldum. İki yana açılmış ve üzerinde de bilumum çizikler vardı. Fotoğrafı ürün geldiği anda çekmediğim için, o görüntüyü gösteremedim. Neyse ki, saate bir şey olmamış. Ama bu kadar özensiz kargolama olursa, kırılması/çizilmesi muhtemel ürünlerde, aynı şansı yakalamak zor olacak. Daha iyi kargolama yapılmalı.



Saatin fiyatı piyasaya göre çok çok uygun. Swatch 'un kendisinde bile bu kadar uyguna denk gelmemiştim. Piyasa fiyatı, 249 Lira ile 279 Lira arasında. Bense kargo ile beraber 120 Lira'ya almış oldum. Merak edenler için, saatin kodu SUIW407. İçi pempe, kordonu beyaz olan, tam bir yazlık saat. 2 Yıl Swatch Garantisi ile geldi.




- Daha önce kullandığım, Swatch'un başka model saati ile -
1n1y-com-alisveris-yapanlar


26 Haziran'da verdiğim sipariş, kampanya bitiminden hemen sonra gönderimi yapılıp bugün, yani 2 Temmuz günü elime ulaştı. Yurtiçi Kargo ile gönderimini takip etme olanağı ile geldi.


1n1y-com-alisveris-yapanlar



11 yorum:

  1. Adsız2/7/12

    kıskanmadım desem yalan :(
    güle güle kullan
    yine yapar umarım indirim

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle harika bi yaz saati evet.
    ama diğerininde hakkını yiyemem. çok şık o da :D
    iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  3. pinar2/7/12

    resimleri şuan küçük görebiliyorum. bilgisayarımda olmadığımdan :)
    ama çok tatlı duruyo güle güle kullan.banada çok özensiz kargo yollarmışlardı.bu konuda dikkatli olmaları gerek. iade ederkende sorun yaşadım. kargocuyu bekletmek gerek ürünü almadan.onuda yapamıyoruz sürekli.seninkinde sorun olmaması güzel:)

    YanıtlaSil
  4. Canım güle güle kullan... :)

    Ayrıca sana katılıyorum. Böyle işlek alışveriş sitelerinin en azından 100 TL üzerinde kargoyu ücretsiz yapmaları lazım. Limango'dan 1000 TL'lik alışveriş yapsan da kargo ücreti ödüyorsun. Bu bence gülünç!

    YanıtlaSil
  5. Adsız, teşekkür ederim :) Saat kampanyasından sonraki günlerde Swatch Bijoux ile takılarda çok güzel indirimler vardı. İlerleyen zamanlarda kampanyayı tekrarlayacağından kuşkum yok :)


    Franchising, çok teşekkür ederim :)


    Pınar, yakındığın konularda haklısın :( Umarım daha özenli olurlar bundan sonra. Çok teşekkür ederim :)


    Hazine Kutusu, çok teşekkür ederim :) Çok haklısın, ortak sitemdeyiz

    YanıtlaSil
  6. çok güzel hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  7. iyi günler de kullan beyaz saat gerçekten hoşmuş diğerinin aynısını bende kullanıyorum çok da memnunum

    YanıtlaSil
  8. Bana 1v1y. Com deme! Duymak istemiyorum! Bir cizme sparisi verdim ve baska cizme yolladilar! Hemde fiyati odediimden daha dusuk bir cizme! O cizmeyi ayakkabi bolumunde gezerken gormustum fiyati 39.90 di benim aldigim 79.90. 80 lira verip 40 liralik cizme aldim saka gibi birde kargo parasi arti var. hemde degistirmediler! Numarayida kafalarina gore yollamislar saka gibi 41 numara cizme yollamislar benim ayagim 36! para verdigimle kaldim! Cizme dolapta curuyor rezillik haram olsun 80 tl :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bir daha asla bulaşmayacağım bir site oldu. Sizin yaşadığınız duruma üzüldüm, müşteri hizmetlerinin çok ağır aksak ve ilgisiz olduğunu düşünüyorum. Umarım bir daha bu talihsiz alışveriş deneyiminizi bir başka alışveriş sitesinde yaşamazsınız :(

      Sil