Arama Kutusu

Zidaya.Com Online Alışverişim (Artık Kapandı)

zidaya-kapandi

Güncelleme : Zidaya Sitesi Kapandı.




Zidaya, açılışına özel olarak yaptığı sürprizle, üye olduğunuzda 50 Liralık indirim çekini (çekler 2 alışverişte, 50 Lira üstünde geçerli) kullanmanız için mail adresinize yolluyor. Alışveriş yaparsanız, kargo paketinizin içinde 2 indirim çeki daha geliyor. Eğer ilk çekinizi kullanmazsanız,  bir süre sonra site size daha farklı bir fırsat ile gönlünüzü çelmeye odaklanıyor. 50 Lira indirim çekini tek alışverişte kullanmanız için hediye ediyor (120 Lira üstü alışveriş için) veya bunu da değerlendirmezsiniz, "Duyduk ki balkabağını kaçırmışsın!" diyerek, bu sefer de 60 Lira indirim çekini email hesabınıza yolluyor. (150 Lira üstü alışveriş için)


Şimdilik benim aldıklarım bu 3 şekerlik. Fakat tek yakındığım nokta, 3 ürün 3 ayrı kargo ile geldi. Bunun bilgilendirilmesi de alıcıya yapılmıyor. Üstelik son ikisi, aynı gün birkaç saat arayla geldi. Bu durum, kargocuyu da yormuş olacak ki "Bu site aynı ürünleri tek bir pakette niye toplamıyor ya, sabahtan beri bizi yordu" diye sitemde bulundu. Haklı da.


Tek tek yollama konusuna çare bulmalarını diliyorum. Bir de, aldığım ürünler hiçbir koruma olmadan, olduğu gibi kutuya konmuş. Başlarına bir şey gelmemiş olması, daha sonraki siparişlerin de hasarsız geleceği demek değildir. Daha itinalı paketleme olmalı.


Onun haricinde hem aldıklarımı, hem de siteyi sevdim. Sitenin konsepti eğlenceli, gezinmesi keyifli.  Eh böyle çekler de gelince, siteye ister istemez ilginiz daha da artıyor. Fiyatları da bana uygun geldi. Belki ilerleyen günlerde, gönderilen çekimi de kullanırım. Ayakkabı seçenekleri çok hoş zira.


9 yorum:

  1. daha hiç senin gibi bir sorunla karşılaşan duymadım ya da duyurmadılar bilemeyeceğim ama içime kurt düşmedi de değil:(

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel hepsi :) Rimmeli merak ettim!

    Bende beklerim bloguma :)

    almanyadan selamlar

    http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  3. Ojesandığı, ben blogları gezinirken bir iki kişinin de aynı sorunla karşılaştığını gördüm. Sanıyorum ki, talep çok siteye :)

    Bouquet de Fleurs,bu rimeli ben de yeni kullanıyorum, fena bulmadım, ama muhteşem asla değil. Elbette gelirim bloguna :))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Değerli önerileriniz ve yazınız için çok teşekkür ederiz :)
    Tavsiyeleriniz ve yorumlarınız ışığında sitemizi iyileştirmeye devam edeceğiz.
    Siparişlerinizi iyi günlerde kullanmanızı dileriz!
    Teşekkürler,
    Zidaya Ekibi

    YanıtlaSil
  5. Ah şaşırdım bir an yorumunuzu görünce. İlk defa bir site, bu denli itinalı. Ben teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Ben hiç memnun kalmadım. Twit attım. geri bile dönmediler. kardeşim 8 parça ürün aldım hepsi mi tek tek kargoyla gelir ya. beni de kargocuyu da illahlah ettirdiler. böyle saçma bi şey olamaz.
    buarada dünden beri bloga takılı kaldım :) çok hoşmuş çok sevimli
    belirtmek istedimm .)

    YanıtlaSil
  7. Adsız, çok teşekkür ederim bloguma yazdığın güzel sözler için :)

    YanıtlaSil
  8. dairy fun nemlendiriciden memnun musun?kokusu nasıl? parafin var sanırım içinde yapış yapış yapıyor mu? ben de bu siteden almayı düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  9. Cfusun, henüz deneyemedim, diğer duş jellerinden fırsat olmadı, fakat yapısını değerlendirmek için en kısa sürede kullanacağım :)

    YanıtlaSil