Arama Kutusu

Yves Saint Laurent - Rouge Pur 59 "Golden Melon"





Yves Saint Laurent 'in Rouge Pur serisinin (serinin diğer renkleri için buraya tıklayabilirsiniz) şeker üyelerinden biri. 59 numara olup ismi "Golden Melon" 

İçerisinde altına dönük ışıltıları olan şeftali - coral tonları arasında bir ruj.  Hafif bir bakıra çalma hali de var, benim de bakıra çalan tek rujum. Tam olarak rengi şudur demek çok zor. Bir o kadar da zor olan, fotoğrafta tam rengini yansıtabilmek. Zira hafif bir yanar dönerlik hali var sevgili rujcuğun. Metalik etkisi diyebiliriz buna.


Fakat o kadar açık bir renk ki, eğer benim gibi beyaz tenli iseniz ölü dudaklar yaratabilir. Bu yüzden çok rahat kullanamadığımı itiraf etmeliyim. Farklı rujlarla birlikte kullanıyorum. Genelde şeftali/mercan tonlu mat bir rujun üstüne uyguluyorum, o zamanki sonuçtan daha memnun kaldığımı fark ettim.


Ambalajı tipik bir YSL şıklığında, altın kaplamalı görüntüsünde. İçeriğinde besleyici yağlar olduğundan dudaklarda kuruma yaşatmıyor. Üstelik spf 8 korumalı. Rengi yaz için oldukça uygun, yapısı da hafif ancak bu rengin beyaz tenlilerden ziyade, buğday tenlilerde daha hoş duracağını düşünüyorum sevgili blog.




10 yorum:

  1. fiziktir'in hemen sağ üst köşesinde 468*60 boyutunda 1 aylık reklamınızı yapmak istiyorum. Tabi hepinizin değil, seçeceğim bir blog sayfası bunu hak edecek. Ancak bunu yapabilmek için nasıl bir eleme yöntemi geliştirmem gerektiği konusunda sıkıntılar yaşıyorum. Şöyle düşünüyorum ben yani şöyle yapalım;

    Siz bana Blogger ve Blog Yazarlığı konusunda 1 makale yazın, ben hem bu yazıyı sizin adınıza Fiziktir'de yayınlayayım, hem de gelen yazılardan en ideal olanı seçip sahibine 1 aylık reklam hediyesi vereyim. Üstüne bir de onun sayfasını karşılıksız olarak tanıtayım... Ne dersiniz?

    Not: Reklamınız flash banner ile artistik bir şekilde ve her ay 1 blog değişimli olarak yayınlanacaktır...

    Yazılarınızı https://www.facebook.com/recep.cetiner1 facebook adresim üzerinden mesaj olarak gönderebilirsiniz.

    ayrıntılı bilgi için: http://fiziktir.blogspot.com/2012/06/ucretsiz-reklamnz-yaynlamam-ister.html

    YanıtlaSil
  2. merhaba, öyle bir düşüncem yok ancak teklifiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. selen22/6/12

    bakırımsı parıltılar tam yazlık
    fiyatlarda uygun olsa böyle bişey almayı çok istiyorum
    güle güle kullan
    çok güzel duruyor rengi

    YanıtlaSil
  4. Selen, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Adsız7/7/12

    renge bakarmısın ya <333333

    YanıtlaSil
  6. renk harika the balm hot mama ile aynı gibi gözüküyorr :)

    YanıtlaSil
  7. Renk güzel ama tam bana gidemedi, başka rujlarla beraber kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen renk güzel bana da tam gitmemişti zaten artık hayatımda olmasını istemediğim bir şahsın hediyesi olduğu için şu anda hayatımdan çıkardığım bir arkadaşıma hediye ettim :))
      Ne ruj ne, ne ruju hediye eden nede hediye ettiğim şahıs hayatımda değil :) 3'üde yok ne güzel :)) Herneyse asıl konuya gelmek gerekirse bu markanın ruju güzel pudrasını da denemek nasip olmuştu beğendim özellikle ambalajın altın rengi oluşu ayrı bir çekicilik veriyor :)) kalitesi her şekil de buradayım diyor üstelik birde bu altın rengi ambalajın süet kadife tarzı koruma kabının da mevcut olması ayrı bir güzellik.. Ayrıca kırmızı renk ruju gerçekten harika..

      Sil
    2. Müdavimi olabileceğiniz bir marka. Aynı zamanda YSL'nin parfümleri de çok başarılıdır, tavsiye ederim :)

      Sil