Arama Kutusu

Vichy - Purete Thermale 3in1


Bu ürünleri, bana Eczanemizde.Com sitesi jest yaparak numune olarak göndermişti. 100 ml boyunda 2 adet Vichy "Purete Thermale 3in1" temizleyicileri.  Vichy markasının ürünlerini, nedense çok kullanmışlığım yoktur. Meğer oldukça iyiymiş. Diğer ürünlerini bilemiyorum ama bu ürün bir hayli hoşuma gitti. Hatta daha sonradan almak üzere buraya not edeyim sevgili blog.

Temizleme sütü + Tonik + Göz Makyaj Çıkarıcısı olarak "3 görevi de birden yaparım" diyor ve üstüne üstlük de bunu başarıyor. Çoğu kişinin önerdiği/sevdiği makyaj çıkarıcıları gözlerimi yakar genelde. Bu yüzden her ürünü kullanamıyorum. Bu ürün, misler gibi geldi gözlerime. Yağ içinde bırakmadığı gibi hem kuru  hem de karma ciltlere pek ala iyi gelebilen nadir ürünlerden.  Makyajı çıkarırken rahatlattığı da bir gerçek. İçerik listesine bakınmak isterseniz de CosDna sitesine tıklayıp bakınabilirsiniz.

Orjinal boyunun 200 ml olup da numune ürünün 100 ml olması bakımından Vichy 'i kutlar, Eczanemizde.Com  sitesine sevgi pıtırcıklarımı yollarım. 

Güzel bir ürün. Sevdim.

3 yorum:

  1. Merhaba...
    Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel cok sevinirim :-))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, elbette =)

    YanıtlaSil
  3. ayy en sevdiğim makyaj temizleyicim bu benim de :) Güle güle kullan miskin kekim :)

    ara sıra bana da beklerim :)
    ojesandigi.blogspot.com

    YanıtlaSil