Arama Kutusu

Dünyanın En Meşhur Göz Kalemleri : Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencils



Bu minik set, uzunca bir süredir elimde olmasına rağmen "kıyıp kullanamama" haline büründüğüm ve yaz sıcaklarının gelmesiyle akan her kalemin yarattığı sinir harbi sonucunda, nihayet kullanmaya kıyabildiğim 5 'lidir.

Özellikle de, yabancı bloglarda ve forumlarda adını fazlaca duyduğum kalemlerdi. Hatta o kadar iddialı yazılar okumuştum ki, henüz kullanmadan "hayatımın göz kalemlerini buldum, oh mis" tadında heyecanımı yaşıyordum. Fakat kullandığımda durum o kadar da mis değildi.

Esasen kalemler kötü değil. Hatta oldukça iyi. Ama nasıl desem, beklentilerimin şiddeti önemli bir faktör oldu benim için. Çünkü saatlere meydan okuyan, akma nedir bilmeyen, gözlerimdeki silinme kararını benim vermemi bekleyen kalemler olduğuna inanarak beklentilerimi çok yükseltmiş olacağım ki, umduklarımı tam anlamıyla bulamadım.

Kuru yanak bölgemin aksine, kalemleri inatla silip akıtan göz yapım var ve bu sebeple de çoğu göz kalemi ile yıldızımız barışık değil. 24/7 kalemler bende vaat ettiği gibi saatlerce kalamadı ama oldukça iyi performansı var. Şu ana kadar kullandıklarımın en iyileri arasında, ama "en iyisi" değil. Kullandığım pek çok markanın ötesinde yer aldıkları bir gerçek, bunu inkar edersem haksızlık yapmış olurum. Tam boylarını alır mıyım? Hayatımın kalemleri olamadıklarını düşünüp ve fiyatlarının da hatrı sayılır rakamlarda olduğunu göz ardı edemeyerek, hayır almazdım. 

Renkler çok güzel. Günlük makyajın olmazsa olmaz tonları. Renk vermeleri de oldukça iyi, kremsi ve yumuşak yapıdalar. İsimleri gibi, sürerken gözlerden kayarcasına yumuşaklığını hissedebiliyorsunuz. Kalıcılıkları, bende uzun uzadıya kalamasa da dayanıksız olduğunu söyleyemem, dayanıklılar.  Zero, Demolition ve Bourbon içlerinde en çok sevdiklerim oldu. Bendeki setin içinde var olan renkleri ise,



* Stray Dog : Kül rengi ile açık kahverengi arasında ve hafif sedefli yapıda.

* Underground : Diğerlerine nazaran daha metalik havada olan boz bir kahverengi. 

* Bourbon : İçerisinde altın ışıltılar barındıran ancak ışıltıları dağılan/saçılan sim formunda olmayan, sütlü kahve tonlarında.

* Demolition : Sıcak tonlu bir koyu kahverengi. Her makyajın jokeri olur kıvamında.

* Zero : Serinin en koyu rengi, siyah. Fakat ben daha net bir siyah bekliyordum. Net bir siyahlık vermiyor.

7 yorum:

  1. Ben de bir ara almak istemistim bunlardan Zero'yu, falat Almanya'da takip ettigim bir Blogger bir Alman markasinin 2€'luk kaleminin bundan kat kat daha iyi oldugunu soyleyince onu degil de Alman kalemini almaya karar verdim ve kesinlikle muhtesem ;-)

    Renkler ama cok guzel!! :-)

    YanıtlaSil
  2. Renklerini çok beğendim, güle güle kullan :)Çok kalıcı olmasalar da renkleri yeter :)

    YanıtlaSil
  3. iheartsuu, Aynen.Fiyatının ederi değiller ama iyiler, renkler çok hoş evet :)

    Güzelliknehri, Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Adsız28/6/12

    ay bunlar şahane

    YanıtlaSil
  5. Canım bugüne kadar kullandığın en dayanıklı en iyisi hangisi peki ?

    YanıtlaSil
  6. Divas Blog, henüz kendisiyle tanışamadım :) Ama Lancome le crayon waterproof kalemlerinden daha çok memnun kaldığımı söyleyebilirim

    YanıtlaSil