Arama Kutusu

Tchibo.com Online Alışverişim

tchibo-online-alisveris-yapanlar

Tchibo Online Alışverişim


Tchibo online alışveriş sitesinden defalarca alışveriş yapıyorum. Çoğunu blogumda yayınlamayı ihmal ediyorum ne yazık ki. Ancak gönül rahatlığıyla diyebilirim ki, oldukça güvenilir bir sisteme sahip. Gerek müşteri hizmetlerinin baştan savmadan çözüme odaklı çalışması, gerekse ürünlerinin fiyatlarına nazaran kaliteli oluşları ile beğenimi kazandıkları bir gerçek.


Yenilenen sitesinin bu halini daha çok sevdiğimi de söylemeden geçemeyeceğim. Aldıklarımın hepsini, fırsat kategorisinden satın aldım. (Kahve hariç) Saklama kutuları isminde geçenler ise, aslında kutudan ziyade bez yapısında, hurç gibi diyebilirim. Bu seferki aldıklarım şu şekilde : 



* Gecelik
* 2'li çorap
* 2'li saklama kutuları
* Gold Selection Kahve
* Spor sütyenleri


Tchibo 'ya fena sardım. Ürünlerini kullandıkça daha çok seviyorum <3

8 yorum:

  1. Kesinlikle ben de bir Tchibo hastasıyım. Mağazalarının buram buram o kahve kokusu beni benden alıyor. Her hafta değişen temaları da ayrı bir güzellik. Güle güle kullanın :)
    http://notesonmypinboard.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım ben de bakayım bir siteye belki bana da uygun şeyler vardır :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım , sütyenler düşünülebilir benim için :)

    YanıtlaSil
  4. Lindenza, çok teşekkür ederim :) Aynı fikirdeyim, mağazasında cafe latte içmenin keyfi bambaşka :)

    Ezgi, teşekkür ederim <3 :)

    Rimelli Kız, teşekkür ederim, sütyenleri bir hayli rahat, çok memnun kaldım :)

    YanıtlaSil
  5. Adsız27/6/12

    kapıda ödemeli de olsa tadından yenmeyecek ;))

    YanıtlaSil
  6. İletişim bölümünden öneride bulunun bence :) Dikkate alıyorlar önerileri

    YanıtlaSil
  7. bende her seferinde bakıyorum ama bir türlü alışveriş yapamamıştım ama bak sen öyle diyince ısındım bu fikre

    YanıtlaSil
  8. Ben müdavimi oldum, tek bir sorun bile yaşamadım :)

    YanıtlaSil