Arama Kutusu

Parfüm ve Oje Alışverişim

Parfüm ve Oje Alışverişim
Parfüm ve Oje Alışverişim
Parfüm ve Oje Alışverişim

Son zamanlarda yaptığım alışverişler.  Baby Doll parfümü bitince, onsuz kaldığım günlerde eksikliğini hissettiğim için tekrar almaya karar verdim. 30 ml 'lik minik şişesiyle beraber, merak edip denemek istediğim parfümleri de almış bulundum. Bir süre önce blogda yazdığım parfüm dünyam yazıma da iliştirmiştim.


Pastel ojeler, Dalin'in yeni çıkan kolonya serisinden "Floral" olanı, Sebamed 'in yaz zamanı için birebir olan bakım jeli ve tüketimine yetişemediğim Parmex Aseton.


~.~

8 yorum:

  1. Güle güle kullan canım hepsini , parfümlere daha kutusunu görüğümde tav oldum :):) Dalinin kolonyalarını bende merak ediyorum umarım alışverişe gidebilir ve alabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız28/6/12

    dalin bende alicamm
    güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. shakira parfümü mü gördüm orda
    bi hayranı olarak kokusunu çok merak ettim. yorumlarını bekliyorum miskin kek :))

    YanıtlaSil
  4. Rimelli KIz, teşekkür ederim :) Ben beğendim kolonyasını, farklı bir çeşidini de alabilirim. Daha fresh olanı mersela.

    Adsız, Bence de bak :) Teşekkür ederim :)

    Bir rüya, Evet Shakire S parfümü :) Biraz daha kendisiyle zaman geçireyim, mutlaka yorumlayacağım :))

    YanıtlaSil
  5. sebamed jelden memnun musunuz?

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan tatlım ojelerin rengine bittim ayrıca parmex den başka aseton kullanamıyourm :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim, ben farklı markaları denesem de bundan daha iyisine denk gelmedim açıkçası :)

    YanıtlaSil