Arama Kutusu

Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Eye Cream


Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Eye Cream
Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Eye Cream

  ÖNEMLİ GÜNCELLEME :    
Ne yazık ki kremin yapısını, yeni serilerde değiştiğini gördüğüm için artık önerdiğim bir göz kremi olmaktan çıktı. Aşağıdaki yazılanların hepsi, eski serisi hakkındaki yorumlardı...




Pure Beauty markasının sadece saç bakım ürününü kullanmıştım, ilk defa cilt bakım ürününü kullanıyorum. Göz kremlerinden çok beklentiye girmem. Göz çevremle ilgili çok yakınmıyor fakat nemlenmesi için bir göz kremi kullanmayı da eksik etmiyorum. Amaç sadece biraz nemlensin kâfi.


Aslında günlük nemlendiricinin de göz çevresine çok zarar vermeyeceği kanısındayım, orası ayrı mevzu. İçeriğinde pek çok meyve özü bulunan ve narı da ilave ederek "antioxidant" sağlayan bu göz kremini sevdim. Göz çevremi oldukça yumuşatıyor, nemlendiriyor. Ambalajı da sade ve hoş. Kore ürünü olduğu içinde daha bir seviyorum. (Koreli hatunlara duyulan hayranlıktan mütevellit) 


Watsons 'larda satılıyor. Fiyatı da çok uygundu fakat çok net anımsıyamıyorum, 18 ile 20 lira arasındaydı zannedersem. 


Boyutu 15 ml.
Öneririm.


14 yorum:

  1. hımmm ben normal de kullanmıyorum ayrıca bir ürün ama sanki buna başlayabilrim

    YanıtlaSil
  2. Hafif kremlerin etkisi hissediliyor, öneririm :)

    YanıtlaSil
  3. Bende elimdeki göz kremi bitince kullanmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de yeni kullanmaya başladım. Son zamanlarda concealer sürdüğümde göz altlarım çok kuruyordu. Bu soruna çare oldu diyebilirim. Yeni yeni oluşmaya başlayan göz altı torbalarına da iyi geldi. Tavsiyen için teşekkürler. Yine de, fiyatından ötürü, daha pahalı ürünler daha çok işe yararmış gibi bir izlenim uyandırdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanıp memnun kaldığına sevindim, teyzemin edindiği daha üst markaların ürünlerini de kullanıp deneyimledim, içerik olarak Pure Beauty pek çok markadan hatrı sayılır oranda daha iyi kalitede. -mış gibi yapmıyor en azından, bakım konusunda üstüne düşeni yapıyor. Tabii bu benim izlenimlerim :)

      Sil
  5. İçerik yönünden çok kalabalık gözüküyo pakette boydan boya şöyle bi baktımda parabenin her türlüsü var gibi sen dikkat edersin genelde ama bu kadar mı iyi ki bu krem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kullandığım her ürüne pür dikkat etmiyorum, o denli takıntılı değilim yani :) Bu kremden önce Biotherm'in göz kremini tüp tüp bitirdim. Bu göz kremi ise bana Biotherm'i unutturdu. Üstelik onun yarı fiyatına bunu yapması ayrı hoşluk. İçeriği ondan çok daha güçlü, nemlendirici yanı çok daha fazla. Paraben kısmı var ancak anti-aging özelliği de aynı oranda fazla. İçeriğinde bitkisel yönü ağırlıkta. Organik bir ürün iddiası da olmadığı için, beklentim bu yönde değildi zaten. Sağladığı etkiyi seviyor ve düzenli olarak da kullanıyorum :)

      Sil
  6. Yaziniz cok guzel olmus emeginize saglik. Ispartali oldugum icin genellikle cilt bakimi konusunda dogal gul urunleri kullaniyorum .artik rosense magazalari hemen hemen heryerde bulunmakta bu markanin da goz alti kremini onerebilirm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Rosense gül suyunun müdavimi olsam da Rosense'nin diğer ürünlerine fazla merakım yok açıkçası. Belki deneyebilirim ama içerik olarak çok sevimli geliyor. Yine de önerinizi dikkate alacağım, teşekkürler :)

      Sil
  7. Ceylin8/11/13

    Merhabalar peki göz altınızda ve çevresinde yağ bezesi yaptımı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, hiç yapmadı. Hatta ultra hassas ciltli kızkardeşim her ürünü kullanamıyor, kızarıklık ve yağ bezesi yaptığı için. Bu göz kremi onun da favorisi :) Pek çok ünlü ve pahalı markanın yapamadığını yapıyor bana kalırsa. Bir de ben, soğuk etki olayını göz çevremde sevdiğim için kullanmadan evvel buzdolabında bir süre bekletiyorum, daha harika oluyor :)

      Sil
    2. Ceylin9/11/13

      Çok teşekkürler Pelin, o halde yarın ilk işim Watsonstan bu kremi almak olucak. Bu ayki katalogta 3al 2öde kampanyası da var iyi bir fırsat.

      Sil
    3. Rica ederim, ben çok severek kullanıyorum, umarım siz de aynı memnuniyette kalırsınız, Sevgiler :)

      Sil