Arama Kutusu

Physicians Formula - Organic Wear Tinted Moisturizer (Renkli Nemlendirici)





Physicians Formula, Ecocert sertifikasına sahip organik ürünler sunan bir marka ve özellikle yabancı blogları takip ediyorsanız, ne kadar revaçta olduğunu keşfetmişsinizdir.

Çoğu zaman fondöten kullanmayıp, yüzümü renklendirmeye ihtiyacım olduğu zamanlarda en hafif, en doğalı ne ise onu kullanayım istiyorum. Bu arayışlarımdayken edindim Physicians Formula 'nın "Organic Wear Tinted Moisturizer" ismindeki renkli nemlendiricisini. Almadan evvel, olumlu olumsuz pek çok incelemesini okudum. Aklım biraz da karışıktı. Fakat alıp kullanmaya başladığımdan beri pişman değilim.

- Ivory to Fair -


İlk söylemem gereken, renkli nemlendiricilerin üstün kapatıcılık iddiası yoktur temelinde ama bu ürünün kapatıcılık özelliği neredeyse hiç yok. Yanak bölgemdeki ufak kızarıkları dahi kapattığını söyleyemem. Fakat cilde hoş bir görüntü sağlıyor. Daha sağlıklı ve biraz daha ışıltılı olmasını sağlıyor. Işıltı dediğim, son derece naif bir şekilde, ışıl ışıl asla değil.

Tenime muhteşem uyum sağladı. Hem renk hem yapı olarak. Karma ciltliyim (yağlıya dönük olmayan) ve herhangi bir ağırlık yapmadı gün içinde. Üstelik SPF15 koruma faktörlü bir ürün olmasına rağmen. Örneğin Missha bb cream ile kıyaslarsam, ondan daha az yağlandırıyor. Missha, ardından şeffaf bir pudra kullanmayı şart kılıyordu. Bu öyle değil. Daha hafif yapısı var. Hatta hiç bu zamana kadar bu kadar hafif yapılı bir güneş kremi ile de karşılaşmadım, o denli. Ancak yaz mevsiminin henüz başlarındayız, ileride ne olur olmaz diye kesinlikle şeffaf bir pudra ile sabitleyerek kullanacağım. Örneğin, theBalm Sexy Mama pudrası gibi. (Talc içermediği için ilk tercihim)

- Diğer ekip elemanları -

Kokusu tek sevmediğim taraf oldu. Otsu kokusu, bana biraz ağıt geldi. Gün içerisinde daha hafifliyor neyse ki. Kokusuz olsa imiş, en güzeli olurdu. Oldukça sıvı bir yapısı var, arkasında da yazdığı gibi kullanmadan önce tüpü çalkalamak gerekiyor. Beauty Blender ile uyguluyorum.

Cilt tonuma uydu, nemlendirmesini sevdim, 15 Spf güneşe karşı korumalı özelliği oldukça iyi ve Ecocert sertifikasına sahip organik ürün olduğu için, beğendiğim bir ürün oldu. Eğer kapatıcılık başlıca aradığınız kriter değilse bu renkli nemlendiriciyi sevebilirsiniz benim gibi. Bendeki rengi, Ivory to Fair. Boyutu 44 ml. Tek yakındığım nokta, fiyatının biraz yüksek oluşu.



11 yorum:

  1. Adsız8/6/12

    işte benim favori markam. ama haklısın çok faiş fiyatlara satılıyo tr de :((( tek kötü yanı bu. nerden ve kaça aldıgını yazmamışsın. sanırım kısıtlı bikaç tonu var bu serinin ,cilt tonun hangi renk acaba? açık bugdaylar için ideal renk mi sence?bir de bu serinin renklerinin oldugundan da açık oldugunu duymuştum doğrumu?

    YanıtlaSil
  2. Eczacı bir arkadaşımdan almak için sipariş verdim ama kendisi bana hediye etti :) Nc15 cilt tonum fakat yaz olmasına rağmen gayet güzel gitti tenime. Açık buğdaylar için ideal bana kalırsa. Bu serinin diğer renklerine sahip değilim ama açık durduğu görüşüne katılmıyorum, o kadar hafif ki, cilt tonuna uyum sağlıyor, zaten kalıcılığı da fazla olmadığı için, açık kalması bile sorun yaratmaz diye düşünüyorum.

    Ve katılıyorum, kesinlikle benim de favori markalarımdan biri olacağa benziyor :)

    YanıtlaSil
  3. koku konusunda sen birde Yves Rocher in kremlerini dene sanki yüzünü parfüme daldırıyormuş hissi veriyor.:)) bana da beklerim cosmopatra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Adsız9/6/12

    doğru diyosun hafifse sorun olmaz.süper bi marka bu.biçok ürününü denedim,özellikle hassas ciltler için ürünleri var. elindeki serinin(organik wear) pudra versiyonu var bende,o da harika ve uzun ömürlü,içinde kabukisi de hediye:)) onu da tavsiye edebilirim canım...bu fond. senin tenine gittiyse denemek lazım aslında....çok teşekkürler bu markayı tanıttıgın için.

    YanıtlaSil
  5. Markayı ben de sevdim, beklentimin üstünde çıktı açıkçası :) Söylediğiniz pudrayı not ettim, umarım edinirim onu da. Rica ederim :))

    Cosmopatra, hiç denemedim Yves rocher kremlerini ama parfümü bol kremler daha zor kılıyor kullanımı.

    YanıtlaSil
  6. Serzenişine katılmamak bir kozmetiksever olarak mümkün değil. Bıkmadan usanmadan bizleri kazıklamaya devam ediyorlar, bakalım nereye kadar!?!

    YanıtlaSil
  7. talk varmış ama içinde:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Talc likit ürünlerde sanıldığı kadar riskli bir madde değil. Sadece yağlı ciltlerde akneye neden olabilir. Ki zaten ürün, yağlı ciltlere göre değil. İçeriği son derece zararsız kozmetik. 80%i sertifikalı organik tarımla elde edildiği bilgisi var. Kozmetiğin en minimum zararsız hali ancak bu zaten.

      Sil
  8. En açık rengi Türkiye'de yok diye biliyordum.
    Hangi online eczane sitesine baksam sadece 2 tonu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online eczane üzerinden almadığım için yönlendiremiyorum maalesef :(

      Sil