Arama Kutusu

Parfüm Dünyam

Ne yazık ki çoğu parfümümü, taşınma öncesinde elden çıkardım. Bu yaz zamanında benimle kalan sevgili parfüm dünyam bunlardan ibaret. 



1. Shakira - S
2. Yves Saint Laurent - Baby Doll
3. Britney Spears - Fantasy Circus
4. Luciano Soprani - Miss Soprani
5. Hard Candy - Hard Candy
6. Gucci - Rush
7. Davidoff - Cool Water Woman
8. Kenzo - Amour Florale
9. Kenzo - Amour
10. Britney Spears - Fantasy
11. Christian Dior - Miss Dior Cherie
12. Britney Spears - Curious
(her ikisi de)


11 yorum:

  1. Ay ay ay ben orada mıss dior gordum. İste benim kokum bunlara bayılıyorum bunlara tenime en cok yakışan kokular

    YanıtlaSil
  2. O kenzo amour florale yok mu hayatımın kokusu:( Cheapsmellsden çok ucuza almıştım TR'de çok pahalı...

    YanıtlaSil
  3. Adsız16/6/12

    fantasy circus nasıl bir koku, kalıcı mı? önerir misiniz?

    YanıtlaSil
  4. Adsız16/6/12

    Britney spears parfümlerine bayıldım. hangisi en güzeli?

    YanıtlaSil
  5. Shakra parfümü mü? Bir Shakira sever olarak merak ettim bu parfümü :)

    YanıtlaSil
  6. pinar16/6/12

    Missdiorcheri bende kullanırım birde leau olanını öneririm. O daha güzel diğerinden :)

    YanıtlaSil
  7. Moda Haftası, evet cherie benim de en sevdiklerimden :)

    Alışveriş Dellysi, Türkiye'de en kampanyalı dönemlerde dahi parfümler gereksiz pahalılıkta, haklısın

    Adsız 1, Circus fena değil, daha sonra ayrıntılı yazısını yazmayı düşünüyorum, bana göre fantasy serisindeki en güzeli :)

    Adsız 2, Britney'in parfümlerinin hepsine sahip olduğumda cevaplamak üzre es geçiyorum bu sorunu :)

    Franchising, shakira s oldukça hoşuma giden bir parfüm oldu, ayrıntılı incelemesini yazmayı düşünüyorum :) shakira sevgisi konusunda ortak paydadayız :)

    Pınar, önerin için teşekkürler :) Deneyeceğim muhakkak.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel parfümler görüyorum! <3 güle güle kullan hepsini canım :*

    YanıtlaSil
  9. Makeupwithstyle 'ciğim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten parfüm dünyan varmış :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil