Arama Kutusu

OnlineEczanem.Com Alışverişim


Online Eczanem Com Alışverişim



OnlineEczanem sitesinde, aile fertlerimin severek kullandığını fark ettiğim, kullanırken daha da sevdikleri bir ürün olan Bioderma'nın Node G şampuanlarının ikili fiyatlarını uygun bulup, edindim. 2'linin fiyatı 47.50 Lira.


Bir de en sağda, daha önce kullanıp memnun kaldığım Saten markasının, ılık sir ağdasını ekledim. Ortadakiler ise alışverişimle beraber gelen küçük sample ürünler.


Alışverişimden memnun kaldım, hızlı ve sorunsuz bir şekilde elime ulaştı. "Tüm alışverişlerinizde kargonuz bizden." kampanyası vardı, ki şu anda da baktığımda hâlâ devam ettiğini gördüm. 


2 yorum:

  1. yakında bende yapmayı düşünüyorum güneş ürünleri vs :)
    güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  2. Alacaklarını şimdiden merak ettim :) Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil