Arama Kutusu

Mim * TAKINTILAR

takinti


Sevgili iri turuncu balık tarafından, takıntılara yönelik sorusu ile mimlenmişim. Soruyu biraz düşünüp öyle yanıtlamak istedim.


* Takıntıların var mı yoksa kim takar takıntıları sallamışım dünyayı modunda mı yaşarsın hayatı ?

Yok. Herhangi bir takıntının esiri değilim. Hatta blogumda paylaştığım ve çok severek kullandığım kozmetik ürünlerle de aramızda hobi ilişkisi vardır, takıntılı olarak her gün boyanmam.

Ufak takıntılar belirli zamanlarda uğramıyor değil ama uğradıkları gibi de gidiyorlar. Hayata karşı tavrım ise, çok rahat. Önemsiz ayrıntılara boğulmuyorum, eskiden boğulurdum. Hayatın kötü süprizleri ile karşılaştıkça, "seni öldürmeyen acı güçlendirir" mottosunu güdüyorum. Bu yüzden herhangi bir kimseye, bir duruma, bir eşyaya takıntım olmadan yaşamanın tadına varıyorum.

Müziği kadar sözlerini de eğlenceli bulduğum, tüm zamanları en tatlı şarkılarından biri olmaya aday Zaz - Je Veux şarkısı, tüm yazdıklarıma tercüman aslında, Chaneller limuzinler bilumum şeyler değil ki hayat, özgürlüğü keşfetmek, klişeleri unutmaktır esas olan.  

Soruyu yanıtlamak isteyen bütün blog sahiplerine bu eğlenceli mimi gönderiyorum.


- Şarkıyı dinlemek için play tuşuna tıklayabilirsiniz -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder