Arama Kutusu

Maybelline - The Falsies Volum Express Mascara




Rimel, gözlerin daha anlam kazanması için en gerekli makyaj malzemesinden biridir. En sade yapılan makyajın bile tamamlayıcısıdır. Kirpiklerin daha dolgun ve belirgin görünmesini sağlayıp, gözlere derinlik kattığı bir gerçek.

İlk rimel, kömür tozuyla karıştırılan vazelinin kullanılmasıyla tarihteki yerini almış. Bunu daha önce bilmiyordum. Doğrusu öğrendiğimde, hafif çapta bir şaşkınlık yaşadım.

O zamanlardan bu zamana, rimel tarihinin hatrı sayılır yol kat ettiği bir gerçek. Biz kadınların, gözlerin vurgulayıcı olmasını sağlayan rimelden beklentilerimiz, her zaman daha fazladır. Hep daha da iyisini ararız. Çünkü gözler, makyajın en önemli kısmıdır.

Bugüne kadar pek çok markanın rimellerini deneyip gözlemledim. Bazıları gereksiz yere pahalı iken, bazıları da küçük fiyatlarıyla büyük işler çıkaran cinsten olup beni şaşırttı. Maybelline, her zaman için ülkemizde "uygun fiyatlı" ürünleriyle, adından sıkça söz ettiren bir marka olmuştur. Ekonomik fiyatlı markalar zincirinde, bana göre en iyilerden birisi. Fakat her ürünü güzel değil veya bana yaramıyor. Mesela geçtiğimiz yaz, adını sıkça duyup meraklandığım "One By One" isimli rimelini kullandım. Onu fazla beğendiğimi söyleyemem. Hatta deyimi yerindeyse, sinek bacağı gibi yaptı kirpiklerimi :( Bu yaz ise, "Ne kullansam" derdine düştüğümde, hemen hemen her arkadşımın sualime cevap olarak yinelemekten bıkmadığı "The falsies volum express" maskarasını alıp denemek istedim.

Geçen sene, pek sevemediğim "One By One" rimelinden oluşan beklenti düşüklüğümle edindim. Oldukça uygun fiyatlı olması beni cezbetti diyebilirim. Şu anda hâlâ kendisini kullanıyorum. Pişman mıyım? Aslında yaşadığım pişmanlık değil de, aradığımı bulamamak desem daha doğru bir tabir olur. Evet, geçen seneki denediğim rimele nazaran daha başarılı olduğu bir gerçek, fakat ismindeki gibi "takma kirpik" etkisi yarattığını söylemem.

Bu maskaranın seveni oldukça bol. Gerek çevremdeki arkadaşlarımdan gerekse internette hakkında yapılan olumlu yorumlardan yana sıkıntı olmadığını gördüm. Fakat bunca zamandır denediğim rimellerle birlikte anladım ki, ürünün kalitesi veya markası değil, kirpiklerinizin yapısıyla ne kadar uyuşup uyuşmadığı da önemli bir kriter. Eğer kirpikleriniz oldukça uzun ve gür olup, sadece daha belirginleştirmek ve belirginleştirirken de birbirine fazla yapışmayan kirpikler istiyorsanız, evet bu rimel size göre. Severek kullanacaklarınızın arasında yer bulacaktır. Ancak benim gibi, çok gür kipriklere sahip değilseniz, hacimlendirici etki arıyorsanız, korkarım ki fazla beğenemeyeceksiniz.

Fakat bunun haricinde, hassas göz yapım ile herhangi bir kaos yaşattırmadı bana. Bazı rimellerin yapısındaki kimyasallardan ötürü, alerjenik olaylar veya daha farklı durumlar yaşanabiliyor. Maybelline "The falsies volum express" ile böyle bir durumla karşı karşıya kalmadım. Bir rimelde aradığım dolgunluk bir yana, bir de yapısının hafif oluşunu da önemserim. Çünkü ağır bir rimel, kirpiklerinizi adeta ağırlaştırıyor ve bu da gün içerisinde sizi ziyadesiyle rahatsız ediyor. Bir an önce rimelinizi çıkarıp rahatlama isteği ile doluyorsunuz. Üstelik uzun ve yorucu bir gün ise o gün, bu sorun daha da huzursuzluk yaratabilir. Ben bu açıdan herhangi bir problem yaşamadığım gibi, rimeli çok rahatlıkla 2-3 kat yoğunlukta uygulayabiliyorum.

Özet ver diyenlere ; eğer gür ve uzun kirpikleriniz var ise, beğenme ihtimalinizin yüksek olduğu fakat kirpik yapınız ince ve normal/kısa arasında ise yıldızınızın çok barışamayacağı bir rimel olacağı görüşündeyim. Yapısının hafif oluşu ve gün içerisinde göz altlarına dökülme yapmaması olumlu bir özellik. Waterproof yani suya dayanıklı olmasa da, normal şartlar altında akmadan kokmadan kalabiliyor. Temizlemek istediğiniz zamanda da size kolaylık gösterip, makyaj çıkarıcınızla hızlı bir şekilde çıkıyor. Bu konuda size zorluk yaşatan bir ürün değil. Çok çabuk kuruyan bir ürün de değil.

Fiyatı oldukça uygun. Erişebilirliği rahat. Fakat mucizeler beklemeyin derim. 



5 yorum:

  1. çekilişime beklerim :D
    http://blackbutterfly-busraaaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Eline saglik cnm ne guzel bir degerlendirme olmus. Maybelline rimeller benim kirpiklerime uygun ben bu rimelin drama ve flared ini de cok begeniyorum.

    YanıtlaSil
  3. Kozmetik Deneyimleri, teşekkür ederim :) Şans işi biraz kirpiklerle uyumu galiba :)

    YanıtlaSil
  4. Rimeller hakkında genişçe bilgi sahibi oldm miskinkek çok aydınlatıcı bi yazı olmuş. Bu rimeli her yerde çok görüyordum. Ama benimde kirpiklerim kısa olduğundan almasam daha iyi gibi :)

    YanıtlaSil
  5. Franchising, teşekkür ederim :) Ama rimel işi, hakikaten şans oluyor, yine de uyabilir,bilemiyorum :)

    YanıtlaSil