Arama Kutusu

Maybelline Color Tattoo Krem Farlar - On and On Bronze & Eternal Gold




Kremsi dokusu ve uzun saatlere dayanıklı yapısıyla dikkatleri çeken Maybelline Color Tattoo farların kalitesi oldukça iyi. Bana göre Maybelline, ekonomik fiyatlar kategorisinde en iyilerden. Özellikle son dönemde çıkardığı ürünler bir harika. Make Up For Ever markasının Aqua Cream farlarını merak ediyordum, onlara dişli bir rakip çıkması sevindirici. Benim edindiklerim, "On and On Bronze" ve "Eternal Gold" ismindeki farlar. Sanıyorum ki yurtdışındaki isimleri daha farklı.

On and On Bronze = Bad to Bronze 
Eternal Gold = Bold Gold

Her ikisi de oldukça ışıltılı. On and On Bronze, metalik yansımalı bir bronz tonu. Hemen hemen her göz rengine uyum sağlayan joker bir renk adeta. Çok sevdim, rengi oldukça yoğun. Kat kat sürülmeye maruz bırakmadan, tek seferde rengini veriyor.


Eternal Gold ise, diğerine nazaran ışıltısı daha bol bir altın tonlu rengi. Özellikle bu farın rengini, diğerinden daha çok sevdim. Zira bu aralar tam aradığım renkti kendileri, sevindim bulduğumda. Üstelik beraberinde hangi farı kullanırsanız, göz makyajınız oldukça hoş duruyor. Her iki farın da kuruma hızı gayet iyi. Ambalajları hoşuma gitti. Krem yapıda oldukları için, ileride olası bir kuruluk yaşamasınlar diye ben kullanırken ters çevirerek kullanıyorum küçük cam ambalajlarını. Tıpkı Mac Paint Pot 'ları kullandığım gibi.



24 Saat Kalıcı mı? 

Cildimde yanak kısmım kuru ve hangi allığı sürsem saatlerce bozulmadan durabiliyorken buna inat göz çevrem kuru değil. Bu sebeple en kalıcı far/kalem dahi akma yapabiliyor. Sabah sürüp akşam çıkardığımda (herhangi bir baz olmadan) ortalama 8-10 saat civarı bir zaman diliminde, olduğu gibi kalmadı. Çok rahatsız edici bir görüntü vermemekle birlikte, biraz çizgilenme yaptığını itiraf edebilirim. Eğer benim gibi sorun yaşıyorsanız altına hafif bir baz uygulaması daha iyi netice verecektir.

Her makyaj çantasında olmalı bu farlar. 
Umarım daha bol renk seçenekleri ile renk yelpazesi daha da artar.


2 yorum:

  1. kahverengi tonları zaten çok beğeniyorum bunları da deneyeceğim sanırımki..

    YanıtlaSil
  2. Ben de severim :)Kahverengi bronz sevenin kaçırmaması gereken bir ürün :)

    YanıtlaSil