Arama Kutusu

Max Factor - Kohl Pencil Göz Kalemi 020 Black




Yumuşak ve kremsi yapılı bir göz kalemi. Rengini de güzel veriyor. Kömür gibi siyah olmasa da, gayet yeterli dolgunlukta. Buraya kadar her şey iyi güzel ama kalıcılığı neredeyse hiç yok. En azından benim için bu böyle. Sürdükten takriben yarım saat içinde, olduğu gibi akıyor. Böylece kendisi "severek kullandıklarım" arasında yerini bulamıyor.

Eğer gözlerinize sürdüğünüz kalemlerle başınız dertte değil ise, her sürdüğünüz siz silmeden silinmiyorsa, kuruya dönük göz çevreniz var ise, eminim ki size daha iyi performans sunacaktır. Bu seride toplam 8 renk seçeneği bulunmakta.

Fiyatı bir hayli pahalı, 25 Lira civarında ve bana göre ederinin kalitesinde değil.
Bende ziyadesiyle akma yarattığı için,  kendisiyle ciddi düşünemiyorum.  


2 yorum:

  1. Bu ürünü ben de kullanmıştım. Akıyor gerçekten beğenmedim.

    YanıtlaSil