Arama Kutusu

Makyaj Çantamın içinde Neler Var?






Yaz günü/gecesi yanımda taşıdıklarım bunlar. Ağırlıklı olarak dudak bakım ürünlerinden oluşuyor. Bu arada, bu sevimli makyaj çantasını Rossmann mağazasından almıştım. İçerisinde ufak bir aynası da dikili, çantanın duruşu sevimli geliyor bu yaz zamanı.



Soldan sağa sırası ile ;

* Physicians Formula - Organic Wear Tinted Moisturizer  (Son zamanlarda fondöten ihtiyacına girdiğimde kullandığım, giderek sevdiğim renkli nemlendiricim. Güneş koruma özelliği olması daha hoşuma gidiyor.)

* Urban Decay 24/7 göz kalemleri  (Seyahat boyları oldukları için, bitti bitecek korkusu yaşıyorum)

* Hershey's - Bubble Yum lip balm  (Şekerli sakız aroması ile en sevdiğim lipbalmlarımdan biri, tadı kokusu çok iyi)

Burt's Bees - Honey Lip Balm  (Severek kullanıyorum)

* Nyx - Peach lipgloss (Tam bir şeftali rengi ve özellikle Givenchy rujuyla uyumu bir harika!)

*  L'oreal - Colour Richer LipBalm Pink Satin  (Spf 15'li oluşu en sevdiğim yanı)

* Givenchy - Tempting Coral (Favori yaz rujum!)

* Maybelline - The Falsies Volum Express Mascara  (Ne yazık ki bu maskaradan memnun kalamadım ama yapısı hafif, yaz boyu kullanıp bitirmeyi umuyorum.)



10 yorum:

  1. Çantanın aynısından bende de var çok tatlı gerçekten <3
    Bir de şu bubble yum lip balm nerden aldın acabaaa ? :(
    Lip balm hastası olarak merak ettim=)

    YanıtlaSil
  2. Süper! Cok az sey kullaniyorsun, demek ki dahadogal görünen makyajlari tercih ediyorsun :-) Ben de uzun zaman önce makyaj cantamin icinde neler var diye bir post hazirlamistim, ama aradan cok zaman gecti. Tekrar mi yapsam acaba, sende görünce yine canim istedi :-)

    YanıtlaSil
  3. o lip balm a bayıldımmmmmm :) ne şeker görünüyor öyle

    YanıtlaSil
  4. Adsız20/6/12

    o göz kalemlerinden istiyorum :(

    YanıtlaSil
  5. güle güle sür sürüstür cnm.yaza uygun hepside=)

    YanıtlaSil
  6. Az öz ve çok ciciler :)çok seviyorum bu çantamda ne var postlarını ve vidolarını. Sendende bi çantamda ne var videosu bekliyorum :)) Ne dersin ? Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Aylin, 2011 yılının ocak ayında almıştım Ebay ile, şu konumda bahsetmiştim :)

    http://www.miskinkek.com/2011/01/ebay-ile-sirin-lipbalm.html

    iheartsuu, evet doğal görüntü veren ürünleri daha çok seviyorum :) Kesinlikle yapmalısın yeni yazı, yazla beraber fikir verirsin hem :)

    Bakimliolmakasktir, kendisinin tadı da fazla şeker :D Çok seviyorum

    Adsız, çok önceden almıştım kıyıp da kullanamıyorum, yazla beraber göz kalemleri çok akar olduğundan yeni yeni kullanmaya başladım. Bulabilirsen şahane kalemler, öneririm :)

    itsbea, çok teşekkür ederim =)

    SihirliGünlük, ben de çok seviyorum :) Mutlaka yapacağım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Aylincim o çantanın pembesi de bende var bende çok seviyorum o çantamı minik olduğu için çoüu çantaya sığabiliyor.Kullandığın ürünlerin renkleri gayet doğal görünüyor bende bu tonları çok seviyorum bu tarz yazılar güzel fikirler veriyor çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. kullandığın ürünlerin renklerini çok beğendim bende bu tonları kullanmayı seviyorum çantanın pembesinden bende de var :) Bu tarz yazılar güzel fikirler veriyor kendi adıma teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsana canlılık veriyor bu renkler :) Teşekkür ederim! :)

      Sil