Arama Kutusu

L’Oreal - Pink Sapphire 24 Hour Infallible Eyeshadow





L’oreal bu sefer tam kalbimden vurdu.

L'oreal'in 2012 yazına özel çıkardığı bu renk, tam anlamıyla muhteşem. Frosty yapısı sayesinde göz makyajında tazecik bir görüntü yaratıp üstüne de dayanıklı olması, onu aldıran tek sebep. Aldığım yerde pek çok renk vardı hatta beğendiklerim de oldu ancak içlerinden "pink sapphire" ile karşılaştığım o anda hepsi bir kenara ittim. Çünkü bu ara tam da böyle yazlık, makyajı taze göstermeye yeten ve sıcaklara inat kalıcılığı zorlayan bir far istiyordum. En son kısmı hariç, diğer unsurları başarıyla yerine getiren bir far olduğunu gördüm.

Ben kremsi bir far bekliyordum, Maybelline color tattoo farlar gibi. Fakat yapısı o denli kremsi değil, kremden daha ziyade toz far şeklinde.

24 Saat etkili mi? Bu kadar süre test etme durumu kimsenin olamaz ancak ben sabah yaptığım makyajı akşam yerli yerinde o kadar da bulamadım. Her bulduğu kırışık yerlerine dolma huyu var. Kalıcılığı fena olmasa da ortalama 5 saat diyebilirim. Belki daha kuru göz yapıları olanlarda bu iddiasını gerçekleştirebilir.




Farın yapısı yoğun, kat kat sürülmeye maruz bırakmıyor. Rengini çok severek hatta sevmek az, resmen bu renkle aşk yaşayarak aldım. Metalik görüntüsü çok başarılı. Kahverengi gözlü biri olarak, açık pembe tonlarının uyumunu çok seviyor ve kullanıyorum. Yazın bronza dönük farları da çok seviyorum, ikisi daha da uyumlu. Ambalajı ise, cam gibi görünen plastik bir kap. İçerisinde koruma kapakçığı da var. Cam olsa daha iyi olurdu diye düşündüm fakat bu hali ile hafifliği pratik.

Tek eksi yanı, sürülmesi bana biraz zor geldi. Yani bu denli başarılı farın, pul pul dağılması olmasaydı göz kapağına sürerken, daha iyi olurdu. Belki biraz daha kremsi olsalardı, bu durum ortadan kalkardı, bilemiyorum. Aa bir de, ikinci eksi yanı o fiyatları. L'oreal duy sesimizi, fiyat hususunda Mac ile yarışma artık... Sen Maybelline 'nin ablasısın.   


~ ~ ~
Yazın şipşak yapılan makyajınızın canlı ve tazecik görünmesini istiyorsanız
Pink Sapphire yaz vakti makyaj çantanızın tatlı üyesi olmaya aday diyorum!


11 yorum:

  1. Adsız15/6/12

    ŞU YAZ SICAĞINDA TEK GÜLDÜREN ŞEY SENİN YAZIN OLDU. ÇOK ŞİRİN İFADE ETMİŞSİN. LOREAL UMARIM SESİMİZİ DUYAR AMA DENEMEK İSTEDİM BEN DE BU FARLARI

    YanıtlaSil
  2. bu farları ben de çok seviyorum 2 tane de bende var.. ama fiyatları hakikaten pahalı.. hadi gratislerde 25 tl boynerde 33 mü 35 mi ne öyle birşeydi bide..:-((

    YanıtlaSil
  3. sen maybelline 'nin ablasısın:) süpermiş bayıldım sözüne ....

    YanıtlaSil
  4. bu seriden keşke biraz daha mat ve sedefli renkler çıkarsalardı baktıklarım hep metalik... ama kahve gözde gerçekten harika duracak bir pembe gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
  5. Adsız, teşekkür ederim :) Umarım duyar sesimizi..

    Audrey, evet fiyatı eksi yanı kesinlikle :(

    Mini minicik, :))

    Kozmetik Deneyimleri 'ciğim, mat olsa tadından yenmez cidden, haklısın :)

    YanıtlaSil
  6. Bu krem farlari ben de merak ediyorum, ama ne yazik ki hayvan testi yapan hicbir markayi desteklemiyorum, bu yüzden almiyorum. Ama yine de meraklanip böyle yazilari okuyorum, haha :-) Ellerine saglik, güzel bir yazi olmus!

    YanıtlaSil
  7. ben de haourglass beige ini kullanıyorum ve cidden çok memnunum ama buna da gözüm oynamadı değil :)))
    fiyat konusunda sonuna kadar katılıyorum canım!!!!

    YanıtlaSil
  8. iheartsuu, teşekkür ederim :)

    bakimliolmakasktir, diğer renklerini zamanla alabilirim, gitgide daha sever hale geldim :) Fiyat politikalarını anlamıyorum cidden :/

    YanıtlaSil
  9. Çok güzelmiş rengi :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de çok seviyorum bu farları, güle güle kullan rengi de çok sevimli :) Maybelline'in ablasısın değerlendirmesi çok yerinde olmuş, fiyatlarını indirmeli bence de :)

    YanıtlaSil
  11. Sevda S, aynı kanıdayım :)

    Güzelliknehri, teşekkür ederim :) Fiyatları gereksiz pahalılıkta, hak ettiği fiyata inerse tadından yenmez loreal :)

    YanıtlaSil