Arama Kutusu

Ebay ile Deco Bant ve Ivız Zıvır Alışverişim.


Yurtdışı Alışverişim
Ebay ile Ivır Zıvır Çılgınlığı!


Ebay ile Çin'den gelen deco bantlar ile ıvır zıvırlarım. Deco bantlar uzun süredir aklımdaydı ama çok kalitesiz geliyordu duruşları, merak edip bir denemek istedim ve Ebay sayfalarındaki arayışlarım sonucu Greathouse888 satıcısının uygun fiyatlı ürünlerinde karar kıldım.







Deco bantlar, sandığım kadar kalitesiz çıkmadı. Benim beklentim daha düşüktü açıkçası. Kuvvetli yapışkanlı olmadığı bir gerçek ama oldukça iş görür. Ben özellikle hediye paketlerken hoşluk olsun veya notlar aldığım ajandamda kullanabilirim babında edindim. Benim için yeterli oluyor. 10 tane deco bant fiyatı 2.99 $



6 bölmeli bir şeffaf katlanabilir saklama kutusu. Üzerindeki resimlerinden de anlaşıldığı gibi iç çamaşırları koymak için tasarlanmış ama ben kendisini takı veya kozmetik düzenleyicisi olarak kullanma niyetindeyim. İç kısmını ayıran kısımlar yerli yerinde pek duramıyor, sanırım oraları silikon tabancamla sağlamlaştıracağım. Bunun fiyatı ise 2.99 $



Rengarenk ürünler ise, bileklik olarak da kullanılan sprial tokalar. Çok rahat ve kullanışlılar. Daha önceden de butiklerden alıp kullanıyordum ancak tanesini 1.5 Liraya alıyordum. Fakat burada ise 12 tanesi 1.99 $. Oldukça uyguna geldi.



Biri turuncu diğeri mor olan kutucuklar ise, diş fırçalarının başı için koruyucu. Diş fırçalarının hijyeni için daha önce Watsons'tan bir koruma kabı almıştım ancak ondan hiç memnun kalamadım, çok zor açıp kapanıyordu. Bundan çok memnun kaldım. Üstelik arkasında duvara, seramiğe vs yapıştırmak için aparatı da var. Çok kullanışlı. Çiftinin fiyatı 2.99 $




Ambalajında çamaşır asan çocuk figürlü olan ürünüm ise, çamaşarı makinelere konan hassas ürünlerimi korumak için fermuarlı bir yıkama çantası, ölçüleri 40x50 cm. Oldukça geniş. Böyle bir ürüne ihtiyacım vardı ve bunun tıpkısının aynısının pazarda 15 Liraya satıldığını gördüm. Ben ise 1.99 $ 'a aldım.



Son olarak, 10 ml boyutunda boş bir şişe, seyahatler için aldım. Belki içerisine makyaj temizleme solüsyonumu koyarım, belki bir losyonumu yanıma alırım düşüncesi ile satın aldım. Bunun da fiyatı 1.99 $

Çoğu ürün ücretsiz kargo fırsatı ile satılıyor. Fakat ben şeffaf saklama kutusuna kargo için extra 1$ ödedim sadece. Çok memnun kaldım.  Greathouse888  oldukça güvenilir bir satıcı. Yalnız ürünlerinin rengini hep rastgele sistemiyle listeliyor. Ben de renk talebinde bulunmadım. 3 hafta gibi bir süre zarfında ürünlerim sapasağlam bir şekilde elime ulaştı. Eğer bu tarz ürünler ilginizi çekiyorsa veya ihtiyacınız varsa, bir göz atın derim.

13 yorum:

  1. Hakkaten pek bi ıvır zıvırmış hepsi ama kız milleti işte alınmıcak gibi deil çok cici hepsi :)
    Güle güle kullan ...
    Bişi daha diyim mi ben seninle tanışmayı çok istiyorum ya miskin kek, kitap gibi açıp açıp okuyorum yazılarını, özümsedim her lafını :)

    YanıtlaSil
  2. Bantlara bittim, burda bi kırtasiye de var ama dediğin gibi kalitesiz gelmişti gözüme yine de bi alacağım onlardan :D
    şimdi çok alasım geldi.:D

    YanıtlaSil
  3. Ben bir türlü güvenemiyorum nedense canım , okadar şanssızım ki kesin gümrükte kalır benimkiler :'(

    Ürünlerini çok sevdim , güle güle kullanman dileği ile :)
    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. aldıklarını gule gule kullan canım
    yarın gece benım esımde cıne gıdıyor orda kı watson da ne var ne yok alıcak bana:)

    YanıtlaSil
  5. Adsız21/6/12

    çok ciciler ben de bakıncam

    YanıtlaSil
  6. teknoloji çok tatlı bir şey :D
    güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  7. Shimizu Zen, ahaha çok şekersin :D Evet hepsi ziyadesiyle ıvır zıvır :) Çok tatlısın, teşekkür ederim

    Melodram, ben de kırtasiyelerde görüyordum da biraz daha pahalıydı, değer mi ki diye düşünüyordum, ebay ile çok daha ucuza geldi :)

    Rimelli Kız, bunun gümrük ile bir sıkıntısı yok ki :) Zira kırtasiye tarzı ucuz ürünler, bir sıkıntı olursa da kapı gibi Paypal arkanda, çözümleme merkezi tıkır tıkır işliyor :)

    Xzgi, teşekkür ederim :D

    Adsız, bakın elbette ilgini çekiyorsa :) Bunun için paylaştım zati

    Franchising, teşekkür ederim :D evet teknoloji çok kolay ve pratik :)

    YanıtlaSil
  8. istanbulda yaşayan biri olarak böyle şeyler lazım olduğunda kolayca bulabiliyorum ama fiyatları çok daha fazla oluyor

    YanıtlaSil
  9. Liu, ne yazık ki ben daha da zor bela buluyorum yaşadığım küçük şehirde

    YanıtlaSil
  10. diş fırçası kutusunu ben de zor kullanıyordum kutunun çıkıntılı olan tarafını bir baştan kutuya oturtun sonra geri kalanını geçirin çok rahat kapanıyor ben sürekli kullanıyorum

    YanıtlaSil
  11. Secil, önerin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  12. bende güvenilir bi satıcı arıyordum çok iyi oldu bu tatlım hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil