Arama Kutusu

Bioder - Bio Epilation Tüy Azaltıcı Vücut Serum Forte



Hatunların kıl tüy mevzularının can sıkıcı bir hal olduğu gerçek. Kurtulmak için de etkili ürünlere merak sardığımız da bir gerçek. Bioder'in düzenli kullanımda kantılanmış sonuçları kulağa hoş geliyor. Vücut için üretilmiş forte serumu, damlalık şeklinde bir şişe içerisinde bulunuyor. Yanında minik boy bir nemlendirici kremi de var.


Konsantre formülü ile quercetin aktif maddesi tüy çıkışını azalltıp, ferulik asit ve genistein aktif maddeleri ile de tüy gelişiminin önüne geçtiği kanıtlanmış. Tüylerde azalma, incelme ve daha geç çıkarma vaatleri çok hoş geliyor doğrusu. Online olarak satışa da sunduğu bu serumu edinmek isterseniz buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Vücut tüylerini azaltmayı iddia eden bu setin etkilerini şimdiden merak ediyorum.
Düzenli kullanmaya başladım. Etkilerini, muhakkak paylaşacağım sevgili blog.

- Kullanım Şekli -

* Basın Ürünüdür.

11 yorum:

  1. merakla sonucu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bu ürünün takibindeyim o zaman merakla bekliyorum sonucunu.önümüzdeki yazı kurtaralım bari :p

    YanıtlaSil
  3. Lazer ve bioder ikilisi bu soruna kökten çözüm :) ben çok memnunum tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Gmz, ben de sonucu merakla bekliyorum :)

    Kurbagapirenses, lazer hususuna köklü araştırmalarla başladım bile. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. merak ettim doğrusu ben lazere gidiyorum ama sinir oluyorummm bir türlü kesin çözüm yok bakalım bu nasıl işe yarıcak mı:)

    YanıtlaSil
  6. Kesin çözüm olacağına dair beklentim yok ama büyük ölçüde azaltsa bile yeter bana :) Umarım buluruz kesin çözümü :))

    YanıtlaSil
  7. Valla ben 5. Seansdayim 2 aydır hic kıl tüy çıkmıyor..

    YanıtlaSil
  8. Adsız15/6/12

    En kesin cözüm lazer arkadaslar sanirim 10 yada 12 seans gittim 5 sene oldu kil ve tüyden eser yok cildimde güzellesti,eskiden yok agda yok makine derken svilceler oluyordu simdi cildim kaymak gibi

    YanıtlaSil
  9. Adsız, teşekkür ederim tecrübeni paylaştığın için =)

    YanıtlaSil
  10. Hangi makine lazerde bende yeniden çıktı da tüyler lazerden sonra cene bolgemde kurtulanlar yazarsa sevinirim

    YanıtlaSil