Arama Kutusu

Bella Pierre Ürünleri


Daha önce mineral makyaj ürünleri hiç kullanmadım. İlk kez tecrübe edeceğim. Kimyasal katkı maddesi ve talc içermeyen formülleri ile sağlıklı cilt markalarından biri olan Bella Pierre ürünlerini deneyimlemek için sabırsızlanıyorum. Şimdiden hangi fırçamla en iyi neticeyi alabilirim keşiflerindeyim. En güzel neticeyi alıp, gözlemleri paylaşacağım.





Mineral Fondötenlerinin özellikleri ise, 

Bella Pierre Mineral Fondötenler %100 doğal mikronize minerallerden meydana gelmiştir.
Problemli cilterde bile kapatma kusursuzdur.

Yumuşak ve kremsi yapısıyla Bella Pierre Mineral Fondöteni ile doğal ışıltı saçarsınız...

İnanılmaz hafif yapısı ile cildinizde olduğunu hissetmezsiniz bile. O kadar şeffaftır ki makyaj yapmış gibi görünmezsiniz.

Bella Pierre ile mineral makyajı keşfedin!

Bella Pierre Cosmetics mineral makyaj ürünleri, doğanın bize sunduğu en iyi içeriklerden oluşturulmuş %100 saf formüllerdir. Tüm cilt tiplerinde son derece etkili olmasının sebebi de formüllerinin saflığı ve doğallığıdır.

Tüm gün boyunca kalıcıdır.

Kimyasal katkı maddesi, koku, talk içermez.

Sivilceleri, lekeleri, izleri, güneşin neden olduğu hasarları saklamak için tam kapatıcı güce sahiptir.

Parfümsüz ve yağsızdır.

Hafif ve kremsi yapısıyla cildinizde makyaj olduğunu asla hissetmezsiniz.

Gözeneklerinizi tıkamaz ve çizgi ve kırışıklıkların arasında birikme yapmaz.

Sağlıklı, hafif, saf ve tamamen doğal aydınlık bir cilt sunar.




*  Tanıtım Ürünleridir.

5 yorum:

  1. kullandıktan sonraki yorumlarını da bekliyoruz o zaman :)

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. paylaşımınız için teşekkürler; blogger ve blog yazarlığı hakkında kafanıza takılan soruları bekliyorum...

    YanıtlaSil
  3. deneyimlerini merakla bekliyoruz ayrıntılı resimlere de yer verirsen harika olur:))

    cosmopatra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. rosa y gris, elbette :)

    fiziktir, ben de blogunuzu yeni keşfettim ve blogger ipuçları için güzel derlenmiş bir site :)

    Cosmopatra, bol bol resimlerle ürünleri tanıtacağım, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. uygulanmış hali renkleri vs. bekliyorum cnm merak ettim
    http://glitterwomen34.blogspot.com/

    YanıtlaSil