Arama Kutusu

Alix Avien - İkili Far (No: 540)



Alix Avien 'in 2'li farlarının, ambalajları değişmiş. Bende epeydir olan bu far ikilisinin numarası ve bilgileri arkasından silindiği için, hangi numara olduğundan emin olamadım ancak sitesine bakındığımda 540  numaranın çok yakın olduğunu gördüm.

Ambalajları gibi dokuları da değişmiş midir, bilgi sahibi değilim. Ancak değiştiğini zannetmiyorum. Mavi tonlarını severek kullan(a)mıyorum göz makyajında, neden böyle bir ikili farı almışım önceden, hiçbir fikrim yok.



Aldığım günden beri, fazla olmamakla beraber, beyaz tarafını diğerine nazaran daha çok kullandım. Fazla tozutan bir far değil ama rengini iyi veremediğini ve yapısının da parçalı bulutlu havaya büründüğünü söyleyebilirim. Kalıcılığı iyi değil, farı sürmeden evvel bir far bazı ile desteğe ihtiyacı olangillerden.

Zamanında uygun bir fiyata almamıştım, ki şu anda da baktığımda 25 Lira civarı satıldığını gördüm. Bu serinin bir farklı rengi de elimde mevcut. Ben Alix Avien'in ojelerde başarılı olduğu kadar 2'li farlarda (diğer tekli veya çoklu farları nasıldır bilemiyorum) başarılı olmadığını düşünüyorum. Serinin diğer renk seçenekleri ise şu şekildeymiş ;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder