Arama Kutusu

TheBalm Mary-Lou Manizer Aydınlatıcı

thebalm-mary-lou-manizer
thebalm-mary-lou-manizer
thebalm-mary-lou-manizer-aydinlatici-kullananlar
thebalm-mary-lou-manizer

The Balm Mary Lou Manizer


Pin-up kızlarının resimleriyle ambalajlarını süsleyen theBalm ürünlerini çok seviyorum! İflah olmaz kozmetik aşkımı daha da kamçılıyor bu şiringeçler. "İyi ki de var" dediğim Mary-Lou Manizer 'i aldığım günden beri elimden düşmüyor dersem abartmam.


Gossmakeupartist 'i severek takip eder misiniz bilmem ama ben bayılıyorum önerilerine. Hem kendisi pek bir şeker, hem önerileri oldukça isabetli. Ailecek seviyoruz efenim. Bir kaç ay önceki videolardan biri olan "Top 10 Makeup Must Haves!" konusundaki sıraladığı bütün ürünleri bir çırpıda alasım gelmişti izlerken. Youtube gurularının en'lerini çektiği videoları izlemeyi pek seviyorum. Sahip olunması gereken makyaj malzemelerinin içinde theBalm ismini görünce şaşırmadım değil ilkin, bu aydınlatıcıyı öneriyordu videosunda. Keza, takip ettiğim yabancı bloglardaki bilirkişilerin de en iyilerinin arasında bu aydınlatıcı görünce, merakım giderek arttı. En sonunda şurada bahsettiğim kofrenin içinde aldım.


swatch-thebalm-mary-lou-manizer
swatch-thebalm-mary-lou-manizer

Makyajda aydınlatıcı ürünleri seviyor ve kullanıyorsunuz, makyaj çantanıza bir de Mary-Lou Manizer aydınlatıcısını eklemeniz isabetli bir tercih olur. Zira bu aydınlatıcı muteşem! Sedefli yapısı oldukça hoş bir etki bırakıyor ciltte. Hafifçe bir altına dönüklük olsa da, tam olarak bir şampanya rengi. Aydınlatması o kadar dengeli ki. Büyük sim partiküllerini yüzünüzde sıvarcasına değil, yüzünüze kadifemsi ışıltı vererek dengeli bir aydınlatma sağlıyor. Kalıcılığını da sevdim.


Göz makyajında da kullanılıyor oluşu, kendisini daha da işlevsel hale getiriyor. Sadece göz pınarlarına değil, tüm göz kapağına başkaca renklerle karıştırılıp uygulanması da oldukça iyi sonuçlar veriyor. Tek eksi yanı Gratis'lerde satılıyor oluşuyla ulaşmayı biraz zor kıvama gelmesi. Gratis'in her şehre üçer beşer açılmasını ümit ediyorum, evrene mesajımı yolluyorum.

thebalm-mary-lou-manizer-betty-lou-manizer
thebalm-mary-lou-manizer-betty-lou-manizer

Mary-Lou Manizer aydınlatıcısının kızkardeşi bronzerı olan Betty-Lou Manzier'i de anmadan geçmeyeyim derseniz de şuradaki yazıma bakınabilirsiniz.


O değil de, TheBalm aşkım giderek artıyor, o fena.


24 yorum:

  1. Bu aydınlatıcının da wayne goss'un da hastasıyım. Biz de ailecek seviyoruz. *_*

    YanıtlaSil
  2. güzel bir aydınlatıcıya benziyor canım. simli değil herhalde. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Audrey, aynen yahu :D

    Yelda, hayır simli değil. kadifemsi bir sedef ışıltısı katıyor cilde. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben beyaz tenli yanaklarında çilleri olan bi vatandaşım, acaba tüm yüzüme bu aydınlatıcıyı uygulasam günlük hayatta nasıl olur çok mu abartı kaçar? genelde spor giyinirim jean-spor ayakkabı ve tişört. bir cildim karma genelde en ufak bişi saatler geçtikten sonra çamur gibi bi görüntü oluşturuyo pudralarda (örneğin niveanın pudraları) buda yapar mı? cildim kışın kuru yazın yağlı.. Fresh bi görüntü istiyorum.. :(

    YanıtlaSil
  5. Cicole, tüm yüze aydınlatıcı sürmek bence iyi fikir değil. Aydınlatı yüz hatlarının yüksek kısımlarına sürülür ki hatlar daha net olsun diye. Niveanın pudraları iyi değil, önerim daha iyi markalara yönelmen. Mac mağazalarına gidip tonuna uygun olanı oradaki bilinçli Mua'lar sayesinde edinebilirsin, çok memnun kalacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  6. bende aldım bayıldım cidden ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favori aydınlatıcılarımdan birisi :)

      Sil
  7. Kesinlikle çok iyi bir ürün. Zaten ben theBalm'a bayılıyorum. Hem ürünleri kaliteli hem de basit bir pazarlama taktiğiyle biz pin-up severleri hemen ağlarına düşürdüler. Ne diyelim, onlar güzel güzel makyaj malzemeleri yapsın, biz de alalım <3

    YanıtlaSil
  8. Adsız1/12/13

    Mary lou arastiriken buraya geldim bisey sormak istiyorum allik kullanmadn aydinlatici kullanabir miyiz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki kullanabilirsiniz, böyle bir kaide yok. Aydınlatıcı kullanımında yapılan en büyük hata, fazla miktarda kullanılması. Oysa ki az miktarda kullanmak daha doğal bir görüntü verecektir. Hatta bu pudra aydınlatıcıyı sadece elmacık kemiklerine değil, göz farı olarak tüm göz kapağına (kenarlarına daha koyu bir farla gölgelendirme yaparak) veya göz pınarlarına da kullanabilirsiniz. Yani her amaca uygun pratiklikte :)

      Sil
  9. Adsız1/12/13

    Cevabiniz icin cok tesekkur ederim kat kat surmek istemedim allik surunce üzerine bi de aydinlatci surersem fazla olur günlük makyajda gibime geliyo o zaman sizden de aldigim cevaba gore sadece yuzumun cikintili yerlerine aydinlatci uyguluycam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Allık sürmeden evvel allık fırçanızla allığa sadece dokundurarak (fırçayı sürmek şeklinde değil de) uygularsanız ve üzerinden bir pudra fırçasıyla dağıtırsanız, allık sandığınızdan çok hafif duracaktır :) Aklınızda bulunsun, sevgiler

      Sil
  10. Merhaba bu ürünün fiyatını öğrenebilirmiyim? Tesekkur ederim sımdıden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yanılmıyorsam 40 Lira civarıydı ama Gratis sıklıkla %50 indirimler veya %30 lar yapabiliyor, tabii o hali ile daha uygun fiyata gelmiş oluyor. Her şekilde parasını hak eden güzel bir aydınlatıcı derim ben :)

      Sil
  11. Adsız11/5/14

    Aydinlatici nasıl ve Niçin kullanılıyor

    YanıtlaSil
  12. Adsız11/5/14

    Hiç bilmiyorum da

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, aydınlatıcılar yüzde aydınlatmak istediğimiz yerler için kullanılır. Fondötenler tüm yüzün rengini tek bir renge dönüştürdüğü için, yüzümüze karşıdan bakıldığında ışığın düştüğü yerleri belirginleştirmek için aydınlatıcıları kullanırız. Örneğin elmacık kemikleri, burun üstü, dudak çizgisinin buruna doğru giden ufak yükseklik alanı ve alnın yüksek yerleri gibi. Ama burada önemli olan yüzümüzü tanımaktır. Yüzümüzde güzel duran noktaları keşfedip, oralara aydınlatıcı vurgularsak daha başarılı bir makyaj elde ederiz :) Umarım yardımcı olabilmişimdir, Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Adsız12/5/14

    Çok teşekkür ederim çok yardımcı oldun

    YanıtlaSil
  15. Adsız15/8/14

    Merhaba :) İçerik ve performans açısından mac soft and gentle'ı mı yoksa mary lou-manizer'ı mı önerirsiniz aydınlatıcı olarak? Bir de mat aydınlatıcı diye bir şey var mı, günlük makyajda parıl parıl olmamak için aydınlatıcıları nasıl kullanmalı? Teşekkürler şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, makyaj ürünlerinde içerik olarak gitmek çok zor, çünkü hepsi epey kimyasal. Eğer bu konuda hassasiyetiniz var ise organik skalada yer alan makyaj ürünlerini tercih edebilirsiniz. Thebalm ve Mac içerik olarak her ikisi de iyi olmamakla beraber The Balm daha masum diyebilirim. İkisi arasında tercih olarak da Mary Lou derim. Mat aydınlatıcı dediğiniz aslında taban tabana zıt istek :) Çünkü aydınlatıcılar, makyaja aydınlanmak için üretiliyor, matlık ise genelde aydınlığı ve parlamayı almak için formüle ediliyor. Eğer isteğiniz hafif dozda varla yok arası bir aydınlatıcı ise Mac Lightscapade öneririm. Günlük makyajda aydınlatıcı olabildiğince hafif dokunuşlar yaparak uygulanmalı, büyük makyaj fırçaları genelde çok yayıyor o yüzden küçük makyaj fırçaları ile uygulamaktan yanayım. Aydınlatıcıları yüzümüzün şekline göre uygulamalıyız, ezbere değil. Örneğin burnunuz büyükçe ise aydınlatıcı uygulamak onu daha öne çıkartmak demektir. Bu yüzden yüz hatlarımızda sadece öne çıkartmak istediğimiz yerlere uygulamamız makyajımıza daha hoş bir görünüm katar. Umarım yardımcı olabilmişimdir, Sevgiler :)

      Sil
    2. Adsız20/8/14

      Çok yardımcı oldunuz çook teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Rica ederim :)

      Sil