Arama Kutusu

Ödül :)



Bugünlerde biraz hastayım ve bu blog ödülü beni çok keyiflendirdi. Bunun için, yeni olmasına rağmen takip etmeye değer bir blog olan Bakımlı Olmak Aşktır blogun sahibesine teşekkür ederim :) Sitesinde gezinmek isterseniz de buraya tıklayabilirsiniz.


Kendimiz hakkında 7 gerçek;

1) Düzensiz yaşamayı keyifli bulsam da düzenli olmaktan bir süre sonra daha mutlu olduğumu fark ettim.

2) Son zamanlarda, hayatım bir hayli değişti. Hayatımdaki kötü sürprizler bilhassa karakterimi yeniden biçimlendirdi.

3) Tüm gün yorulmadan konuşabilirim bikbikbik 


4) Güney Kore sevdalısıyım. Film ve dizileriyle başladı bu aşkım.

5) Penguenlere karşı sevgi pıtırcıklarım öyle yoğun ki.. Paytak yürüyüşleri hele ki..

6) Kedilere aşığım. 

7) Terazi burcuyum

* Bu eğlenceli ödülü de, soruları cevaplamak isteyen herkese gönderiyorum.

4 yorum:

  1. ben teşekkür ederim canım cevpladığın için çook içten bir cevap olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız8/5/12

    bikbikbik çok tatlı olmuş :D

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil