Arama Kutusu

Kalıcılığı Az Renk Verişler Yoğun : Nyx Göz Kalemleri

NYX göz kalemleri ile hatrı sayılır bir zamandır birlikteliğimiz var. Aslında fiyatlarına nazaran renk vermesi gayet güzel olan bu göz kalemleriyle tek sorunum kalıcılıkları. Suya karşı dayanaklılık vaat etmiyor olsa da, "hemencik mi akar bir göz kalemi amaaaaa " diye üzücüklerinizi arkasından söylettiriyor.


Eğer göz kalemlerini çabuk akıtan göz yapınız var ise ben gibi, fazla kaynaşmamak gerek bu kalemlerle. Çünkü sürüldükten takriben 1 saat sonra, "etrafa iyice yayılırım kaynaşırım" mottosuyla baş etmek ne mümkün!

Fakat "ben sürer isem mıh gibi çakılır şekerim" derseniz de, renklerinin güzel olduğuna tekrar vurgu yapmak isterim. Ucuz oluşları kendilerini daha tercih edilesi kılıyor. 910 numaralı olan Satin Blue, canlı bir mavi. Özellikle kahverengi gözlerle uyumu pek şahane. 911 numaralı olanın ismi ise Emerald City.

Koyuca bir yeşil tonu. Satin Blue daha canlı dururken, diğer daha yumuşak bir görüntü veriyor göz makyajında. Her ikisinin de sürümü kolay ve hassas göz yapısına herhangi bir sorun çıkartmadıklarını da eklemek isterim. Kalıcık seviyesinin düşük olması benim için en büyük sorun oldu. 

Hatırlatma; Ben yapısını ve kalıcılığını, yerli markalarımızdan Emily göz kalemlerine benzettim. 





4 yorum:

  1. ben göz üstüme en çok emily nin kalemlerini çekiyorum :) harika görünüyor dağılmıyor (:

    YanıtlaSil
  2. nyx kalemlerini nerden bulabiliriz acaba?

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloğunla yeni tanıştım..hoşuma gitti yazdıkların .yeni başlayan biri olarak benim sayfama da göz atmak istermisin?

    YanıtlaSil
  4. bakimliolmakasktir, benim göz yapım da feci dağılıyor Emily de Nyx de, kıskandım seni :)

    moon to moon, yaklaşık 1.5 sene evvel yurtdışından getirtmiştim ancak şimdi kozmetik yasağı halen var. Douglas'ta satılmaya başlandığını duydum. Bir de gittigidiyor sitesi var.Güvenilir bir satıcı olabilir diye düşünüyorum.

    morpuanlıpembeçorap, teşekkür ederim :) Elbette bloguna bakınırım.

    YanıtlaSil