Arama Kutusu

Nivea Visage Young Control Shine - Matlaştırıcı Jel Krem


Eğer havaların sıcaklamasıyla birlikte, karma cildiniz sizi rahatsız etmeye başlıyorsa, hafif formda ve karma ciltlere uygun olduğu düşündüğünüz nemlendirici ürünlere karşı ilginiz ister istemez daha çok artıyor. İşte o anlarımdan birinde, Nivea'ya ait bu kremini denemek üzere almıştım. Hatta 1+1 kampanyası ile tekli fiyatına ikili fırsatından faydalanmıştım.Ürünün üretiminin devam edip etmediğinden emin değildim ancak geçtiğimiz günlerde bir kozmetikçinin raflarında gördüğüm an, aramızdaki negatif elektrik tekrar cereyan etti.

Çabuk emilen bir krem ama gelin görün ki, nefret ettim bu kremden. Alırken deneme boy ürünleri konulmadığı için standa (!) nasıl bir kremle karşılaşacağımı bilmeden aldım doğal olarak. Bir kremde bu kadar mı yoğun bir parfüm olabilir !? Kokusu deniz kokulu parfümlerini andırıyor, ambalajının ön yüzeyinde yazılan "Okyanus Mineralleri İçerir" kaidesi bu kokudan ibaret mi bilemiyorum, zira içeriği kremin arkasında yazmıyor. Kutusunu atmışım ve sadece kutuda içerik yazmaları, en büyük eksileri.

Jel-krem şeklinde kendini tanımlasa da Nivea, bu bildiğimiz krem yapısında. Sadece çabuk emiliyor cilt tarafından. Jel kısmını neye göre demiş, anlayabilmiş değilim. Renksiz bir ürün değil, açık mavi bir rengi var.

"Matlaştırıcı Jel Krem" ismini hak ediyor mu? Kremin en büyük iddiası : "Ciltteki aşırı parlamayı anında giderir ve cildinizi kalıcı bir şekilde matlaştırır." Var mı böyle bir etki? Hayır, külliyen yalan.  Yok öyle bir şey. Sırf matlaştırıcı özelliğini görüp almıştım halbuki. Aşırı parlayan bir cilde sahip olmayan biri olarak diyebilirim ki işlevselliği olmayan bir ürün. Üstelik rahatsız edici o parfüm kokusu, midemi bulandıracak kadar yoğundu. Yine arkasında belirtilen "Uva/Uvb filtre sistemi, cildi güneşin zararlı ışınlarına karşı korur" ibaresi, acaba yoğun parfümlü cilt ürünleriyle birleşen güneş ışınlarının ciltte lekelere kucak açtığını da biliyor mudur sevgili blog? 

Sevmedim, önermiyorum. Bu yaşıma kadar da Nivea kremlerini sevemediğimi itiraf etmeliyim. 


2 yorum:

  1. benimde en sevmediğim marka avon ve nivea kalitesizlikte yarışıyorlar :))

    bana da beklerim :))cosmopatra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunu takibe aldım :)

    YanıtlaSil