Arama Kutusu

MAC - Cream Color Base * Pearl


Pearl, ismi gibi makyajda inci dokunuşu sağlayan ve edindiğim günden beri de favori aydınlatıcılarımın arasına şıp diye giren isim oldu. Hafif altın rengine dönük frost bitişli bir aydınlatıcı. Aydınlatmak istediğim her yere rahatlıkla sürebiliyorum. Abartı bir görüntü vermeden, bıraktığı zarif ışıltısını sevdim. Sağladığı aydınlık, yağlı bir cildin verdiği parlaklık gibi değil. Oldukça doğal.


Kaş altlarına, dudak çizgisinin üstlerine, göz pınarlarına ve elbette elmacık kemiklerinin üzerine tıpkı diğer aydınlatıcılar gibi uygulama alanları var.  Ancak Pearl için bir de far bazı olarak kullananların varlığını okudum. Benimle far bazı olarak pek anlaşamadığını belirtmekte fayda var. Ben duo fibre fırça olan Mac 286 ile uyguluyorum ve sonuç şükela!

Mac mağazalarında her zaman bulabilirsiniz. Aldığım fiyat 49 Lira idi.

İçerik listesini merak ediyorsanız da,

6 yorum:

  1. Ten makyajıma izin verildiğinde mutlaka bakacağım ürünlerden olacak, güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
  2. ben de bu ccb'lerden bir tane almak istiyorum ama denemeden almak da istemiyorum :) bir ist&ank ziyaretim olursa bakacağım çok özeniyorum :))
    enfes duruyor :)

    YanıtlaSil
  3. I love MAC!!! nice blog!!
    Take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  4. tavanarasigunlugu, yorumundan anladığım kadarıyla genceciksin :) Çok teşekkür ederim.

    Dofa dofa, benim de bu zamana kadar hiç denemeyip, denediğim anda vurulduğum için de neden almadım daha önce dediğim aydınlatıcı oldu :)

    Marcela Gmd, ofc, thx :)

    YanıtlaSil
  5. Adsız7/3/13

    mrb tam olarak ismi cream colour base pearl olarakmı geçiyor farklı tonları varmı nasıl ayırt edebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam ismi, CCB, yani Cream Colour Base.
      Çeşitlerinden birisi Pearl. Diğer popüler olanları Luna ve Hush. Sitesindeki şu linke tıklayarak bütün tonlarına bakabilirsiniz :)

      Sil