Arama Kutusu

L'Oreal Saç Şekillendirme Kremi

sac,sac bakimi,loreal

Krem şeklindeki bu saç şekillendirici jöle, epeydir benimle birlikte. Hatta şu anda da ambalajı değişmiş. Doğrusunu söylemek gerekirse, zamanında büyük bir fanıydım bu ürünün. Kaç kutu bitirdiğimin sayısını unutacak kadar. O zamanlar, erişebildiğim tek iyi marka bu olduğu için daha çok tercih ediyordum. Bu arada ürünün erkeklere özel olduğunu hatırlatırım ama ben saçlarımda dağınık dalgalar yapmak için kullanıyordum, işe yarıyor olduğunu görünce sürekli kullandığım ürünlerden biri olmuştu.

Artık fazla tercih etmediğim bir gerçek. Çünkü daha iyilerini gördükçe, fazla kullanmamaya başladım sanırım. İddiası gibi, "Dağınık görünüm veren, uzun süre etkili şekillendirir. Saçlarınız bütün gün yataktan yeni kalkmış gibi" mi derseniz de, eh işte derim. Aslında evet. Ama gün içinde saçları biraz yapıştırıyor. İlk zamanki efekti uzun süre devam ettiremiyor. Ben en çok bukleler yapmak için kullandım. Bukle tanımlayıcı olarak güzel. Hacimlendirici bir yanı olduğunu inkar edemem ve tüm bunları yaparken yumuşaklık da sağlıyor, sertlik yaratmaması benim için büyük artı.


En olumsuz tarafı (ki kendisine sevgimin altüst olduğu noktadır bu kısım) uzun vadeli kullanımda saçları döküyor.  Bunu fark edip bıraktığımda, dökülen saçlarımın durduğunu fark ettim. O günden beri de, kullanmıyorum neredeyse.

Yoğun bir kokusu var ama tipik saç bakım ürünleri tarzı olan bu kokuyu seviyorum. Kremsi olması, saçı sertleştirmemesi, bukle tanımlayıcı olabilmesi, dağınık efekt vermesi fena değil. Ancak saç dökme problemine sahip olmanızı da sağlaması, doğrusu pek sevimli kılmıyor kendisini. Büyük marketlerde, parfümerilerinde ve çeşitli internet sitelerinde temini mümkün. Boyutu 150 ml ve fiyatı 15 Lira civarı. İçerik listesi ise şu şekilde ;


3 yorum:

  1. lisede yıllarca severek kullandım ama senin de dediğin gibi sonra daha iyilerini keşfettim :) nostaljik bir post oldu benim için :)

    YanıtlaSil
  2. Great product!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  3. Missionbeauty :)

    Marcela Gmd, thanx

    YanıtlaSil