Arama Kutusu

Kozmedshop.Com Online Alışverişim

kozmedshop-com-alisverisim

İlk defa alışveriş yaptığım ve memnun kaldığım bir alışveriş sitesinden bahsetmek istiyorum : Kozmedshop.com


Alışveriş yapmayı sevdiğim bir gerçek. Hele ki online alışveriş yapmanın keyfi ve rahatlığı bambaşka. Bu seferki alışverişim, ihtiyacım olanların ağırlıkta olduğu bir siparişti.


Bunca yıllık alışveriş sürecimde, bir ilki yaşadım. Verdiğim siparişte temin edilemeyen bir iki ürün oldu. Bunun için de müşteri hizmetleri tarafından arandım, değişim mi iade mi istediğime dair bilgi alınmak isteniyordu. Bu harika bir sistem demiştim kendi kendime. Zira günler geçip, siparişin sonucunu benim sorgulamama gerek kalmadan, aksaklıklar olduğu zaman bizzat kendileri ilgileniyor oluşları oldukça güzeldi. Ancak müşteri hizmetlisi, iade isteğimde, "kredi kartınıza iade yapamıyoruz ve iadedeki ürünün fiyatını kargonun içine koyacağız (!) " demeleri beni o an ufak çapta bir şaşkınlığa gark etmedi değil hani. Aldığım ürünün bedeli de küsüratlı olunca, bozuk paraların olduğu bir kargonun olası bir kargaşalık hayalini gözümde canlandırıp, "hım, o zaman değişim olsun" diye isteğimi değiştirdim.




Amatör bir site idi belli ki dedim. Fakat siparişim geldiğinde düşüncelerim daha yumuşadı. Zira "Sürat Kargo" ile anlaşmaları oldukları için ve benim de nam-ı değer kargo şirketiyle geçmişte pek iyi anılarım olmadığı için, " ürünlerim acaba elime ulaşır mı? dökülür mü saçılır mı? kırılır mı bozulur mu? " şeklindeki soru işaretlerim kargomu beklemeye başladım. Kargom geldiğinde en ufak bir sorun olmaması beni çok sevindirdi.


Her ürün tek tek paketlenmemişti ama iyi konumdalardı. Üstüne konulan parşömen kağıt tarzındaki korumalar yetmişti. Ürünlerin içinden de el yazıları ile yazılmış notlar buldum, gülümsetti beni :) Evet amatör ruhu olan siteler daha bir şirinime gidiyor :)


- Gelen sample boy ürünler -
kozmedshop-com-alisverisim

Ve neredeyse, kutu gönderim yapan alışveriş siteleri kadar sample/tester ürün koymuşlar ki, en sevdiğim kısım bu kısım oldu. Çok mutlu oldum.


Kısacası, yaptığım alışverişimde başta, "-mı acaba" diye sorularla emin olamadım ama şu anda iyi ki yapmışım dedim. Genelde aldığım ürünlerinde, piyasanın altında fiyatlarda oluşuna çok sevindim. Kargo da ücretsizdi. (75 Lira üstüne kargo ücretsiz)


Sevdim, öneriyorum.

13 yorum:

  1. Numuneleri gördüğüm gibi "Lilakutu'dan da bu kadar şey çıkıyor, üste de para alıyorlar." dedim, sen de aynısını yazmışsın. :)
    Ne aldın, ne aldın? :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar çok kozmetik sitesi açıldı son zanmanlarda değil mi hızlarına yetişemiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan tatlım.Sürat Kargo dedin mi ben de bi adım geri gidiyorum:)))

    YanıtlaSil
  4. Selam, sitenize bugün üye oldum. 1 saat kadar zaman geçirdim. Çok yararlı bilgiler paylaşmışsınız, teşekkürler. Bundan sonra takibinizdeyim. ;)

    YanıtlaSil
  5. Ceren, Çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun. Evet ben de öyle düşündüm görünce numune ürünleri :) Saç boyası, ağda bantları, nemlendirici krem, gül suları, asetonlar vs. Bir de Golden Rose oje almadan duramadım :))

    Bakimliolmakasktir , evet ama vergi gelecek devletten yakında sitelere, takip ettiğim ekonomi haberlerinde öyle okudum. Şimdi hep ucuza tabi :D

    Gülümse, teşekkür ederim :) Evet ben de hiç sevmem o şirketi, ama bu sefer bir sorun çıkartmadılar, şaşırmadım değil hani :))

    Delikitap, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. numuneleri görünce aynısını ben de dedim yeni, heyecanlı bir site demek ki =)

    YanıtlaSil
  7. Svieri doroga , numune ürünlerde cimri olan sitelere nispet olsun, çatlasınlar :D

    YanıtlaSil
  8. Adsız26/5/12

    Sattığın ürünleri sevdim ve sana güveniyorum. Lütfen skalanı daha da genişlet. Mesela eyelinerlar oluyor ya, essence marka falan. Eline geçerse onlar mutlaka yer ver. Lütfen. :)

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim :) Önerini dikkate alacağımı bil lütfen :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan :) bende o siteden alışveriş yapmak isterdim ama sürat kargoyu okuyunca bir adım geriye attım.. nede olsa iyi deneyimlerim olmadı.. eşim Yurtiçinde çalıştığı için onlarla anlaşmaları olan firmaları tercih ediyorum

    YanıtlaSil
  11. Gül, Teşekkür ederim :) Sürat Kargo'yla aynı şekilde pek iyi anılarım yok benim de :D Hiçbir sorun çıkmadığı için şaşırdım bu sefer

    YanıtlaSil
  12. Adsız8/4/14

    Canım kaç günde ulaştı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 yıl oluyor, hiç hatırlamıyorum ki :)

      Sil