Arama Kutusu

HepsiKampanyada.Com Alışverişim

hepsikampanyada-com-alisverisim

HepsiKampanyada Com Online Alışveirşim

Organix şampuanlarım bitince, elimde onca şampuan olmasına rağmen, ciddi anlamda saç dökülmesini durdurduğu için, tekrardan yenilemek istedim. Özellikle mevsim değişim zamanlarda saçlarım daha da hassaslaşıyor ve dökülmeler daha çok artıyor.


Yurt dışında bir hayli uygun fiyatıyla satılsa da ülkemizde maalesef çoğu ürün gibi, katbekat pahalı. Bu bağlamda yakınsam da, "yapacak bir şey yok" mottosuyla siteleri gezinmeye başladım. Alabileceğim en uygun fiyatı bulmak için, sitelere şöyle bir bakındığımda gözüme çarpan HepsiKampanyada.Com sitesine kilitlendim.




Daha önce bu siteden hiç alışveriş yapmamıştım, biraz internette araştırayım dedim. Lakin birkaç olumsuz yorum dışında bir şey bulamadım. Olumsuz yorumlarda, ürünlerin kullanılmış olduğu ve geri iade de almadığı yönündeydi. Fakat şu da bir gerçek ki, alışveriş yapıp memnun kaldığım çoğu siteyi şöyle bir internet araması yapınca, olumsuz yorumların çokluğu beni şaşırtmıyor değil. Bu yüzden bu tarz yorumları çok da önemsemiyorum açıkçası. Yine de bu endişemi, sitenin müşteri hizmetlerine ilettim ve bana güven sağladıkları için de siparişimi verdim.


- Gelen deneme boy ürünler -
hepsikampanyada-com-alisveris-yapanlar


Siparişimdeki saç kremim, şampuanımla aynı seriydi aslında. "Moroccan Argan Oil" serisindendi fakat, siparişimi verdikten bir iki gün sonra telefonumdan ulaşan müşteri hizmetlerindeki görevli, temin edilemediği için iade/değişim kararımı sordular. Ben de "Awapuhi Ginger" serisindeki kremin de olabileceğini bildirdim.


Üçüncü olarak da, yine Organix'in ilk defa kullanacağım saç bakım yağını aldım. Son olarak aldığım ise Osis+ Curl Me Soft saç şekillendiricisini oldu. Osis ürünleri bir harika çıkıyor. Eminim ki bukleler için olan bu ürününden de memnun kalacağım. Aras kargo ile kısa zamanda ürünlerim elime ulaştı. Kargoya ücret ödemedim. (75 Lira üstüne kargo ücretsiz) Peşin fiyatına vadesiz 6 taksit ile edindim. Bu da çok iyi.


İlk defa alışveriş yaptığım HepsiKampanyada Com sitesinden oldukça memnun kaldım.


4 yorum:

  1. Saçları oldukça sağlıksız biri olarak bedne bir göz atsam iyi olur :)

    madambfashion.blogspot.com bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  2. şu an nude serisinden çok memnunum ama yeni ürünler görünce de böyle aklım çeliniyor :D
    saç bakım yağının yorumlarını bekliyorum canım serumlarım bitmek üzere arayıştayım yani.. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. şu an nude serisinden çok memnunum ama yeni ürünler görünce de böyle aklım çeliniyor :D
    saç bakım yağının yorumlarını bekliyorum canım serumlarım bitmek üzere arayıştayım yani.. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. MadamB Fashion, bakınmanı öneririm :)

    Kozmetik Deneyimleri, Nude serisinden ben de memnunum :) ama Organix'in yeri ayrı bende. Saç bakım yağını kullanmaya başladım bile, en kısa zamanda yorumlarımı paylaşacağım. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil