Arama Kutusu

Hepsiburada.com Online Alışverişim

Hepsiburada.com sitesi, (açıkçası) başından beri fiyatlarını piyasaya göre pahalı bulduğum için uzak durduğum bir siteydi. Fakat son zamanlarda yaptıkları indirim ve hızlı göndermeleri hakkında okuduğum olumlu yorumlar, ihtiyacım olan ürünleri almama yetti.


Eminim ki, Türkiye'nin ilk büyük alışveriş sitelerinden biri olduğu için, güvenilir olacağı aşikardır, bunu tahmin edebiliyordum. Ama alışverişimi yapınca bir kez daha emin oldum.


Masaüstü bilgisayarım bizi terk-i diyar eyleyince, sevdiğim ve müşteri hizmetlerini beğendiğim Hp markasının bir bilgisayarını ve Lg 'nin led monitörünü aldım. Her ikisinden de oldukça memnun kaldım. Alışverişimin ayrıntısı ;


hepsiburada-com-alisverisim


Hepsiburada.com alışverişimin olumlu ve olumsuz yanları benim için şu şekilde oldu;

Sevdiğim Yanları

+ Müşteri hizmetleri çok sağlam. "Önce müşteri" diyen nadir firmalardan. Bu konuda çok sevdim.

+ Gönderimleri gayet hızlı. Benim ürünlerim "Süper Hızlı" kategorisinde olmadıkları halde, şipşak yolladılar. Şaşırdım.

+ Sipariş takibi çok iyi. Takip sürecini hem mailinize attıkları gibi, hem de kargo esnasını sms olarak cep telefonunuzdan haber ediyorlar. Bu harika!

+ Paketlemeleri sağlam.

+ Sitede gezinmesi keyifli. Alışveriş listeme ekle seçeneğinden hariç, "hepsi benim olsa" tarzındaki seçimleri eğlenceli. Ve yorum yaptıkça, önerdikçe, alışveriş yaptıkça puan kazanabiliyorsunuz az da olsa.




hepsi-burada-com-alisvieris-yapanlar


Sevmediğim yanları

- Sadece belirli bir fiyatın üstüne 12 ay taksit yapıyorlar. Daha ufak fiyatlı bir şey alsam, vadesiz taksit imkanı sunulmuyor.

- Yine sadece belirli bir fiyatın üstünde kargo ücretsiz oluyor. Bir de özel günlerde kargo ücretsiz oluyor. Bu denli büyük bir firmanın kargo jesti, her daim olmalı bana kalırsa.


4 yorum:

  1. hayırlı olsun ben uzun zamandır yapıyorum hepsiburadadan alışveriş. yeni çıktı bu taksit sınırı. önceden en ufak şeylere yapıyorlardı vade farksız 12 taksit. hoşlanmadım yani bu durumdan.
    gönderi konusunda genelde çok hızlılar ama bazen tedarik süreci öyle uzuyor ki pişman oluyor insan.. ama her güzelin bir kusuru deyip alıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Önceden durumlarını bilmiyordum, söylediğin iyi oldu :) Çevremdeki bir iki kişi yaka silkmiş durumda beklemişler baya, işler bazen şansa kalabiliyor demek :))

    YanıtlaSil
  3. olumlu yanları bende agır bastı tedirginlik oluyor tabi online alısverislerde bende hala nedendir bilinmez :D

    YanıtlaSil