Arama Kutusu

Flormar 'ın En Sevdiğim Ruju

flormar,ruj

Flormar - SuperShine Ruj 516



Flormar 'ın sanıyorum ki, nadir sevdiğim bir ürünüdür bu rujcağız. Pek severim. Rengi her ne kadar, kabında biraz "sıkıcı" gibi dursa da, az sürümü ile çok hoş ve doğal bir dudak tonu rengi verebiliyor.

İsmi "supershine" olsa da, Flormar' ın isimlerine aldanıp da alışveriş etmemekte fayda var. Nasıl ki bu rujun süper bir parlaklığı yoksa, Supermatte serisindeki ojelerinin de matlıkla alakası yok. Sanıyorum ki, Flormar ürünlerine isim koyarken, bol keseden ingilizce tanımlar seçiyor.

flormar,ruj,supershine

Bu rujun rengini sevdim. Üstelik yapısı da güzel. Serinin diğer rujlarını bilemem ama dudakları nemlendiren bir yapısı var. İnternette kuruttuğuna dair yorumlar gördüm, benim dudakların bir mucizesi midir bilemedim (belki bunda ruj sürmediğim zamanlarda bolca nemlendirmenin etkisi var) bende en ufak öyle bir etki yaratmadı. İsmine ne kadar çekmiş derseniz de, evet belirli bir parlaklık veriyor dudağa. İlk sürdüğünüzde sanki çok ince yapılı bir glossu rujun üstüne geçmişçesine bir görünüm bırakıyor. Eh bu kadar etki de olsun ismi "supershine" olan bir rujun. Ama bana soracak olursanız serinin ismini super değil de  "Little Miss Sunshine" yapmalıymış diyorum. Bir de ruju alana, serinin esinlendiği filmi de hediye edilecek, ohh ohh miss.. Markanın bendeki yeri nasıl değişir, bir bilse.

Neyse sevgili blog, gelelim ruja. Nemlendirmesini sevdim, verdiği hafif çaplı ışıltısını sevdim, rengi sevdim. Renk çok sürüldüğünde kiremit tonuna yaklaşıyor ki fotoğrafta da biraz o hali var. Ama hafif bir sürüm, daha bir hoş, daha bir seksi yapıyor hatun kişinin dudağını.

flormar,swatch,ruj,lipstick

Fakat kokusunu sevmedim, sevemedim. Kimyasal tarzda bir koku geliyor hafiften hafife. Arada naif vanilya kokuları, gül kokuları da gelse ya, o kadar fiyat arttırıyor, değişti baya deniliyor, kokuya da çare bulsa, daha bir alınası hale getirir kendini.
.
- Kırmızı baloncukla işaretlediğim renk -
Flormar-ruj-lipstick

Fiyatı 10 ile 15 lira arasında değişiyor. Kendi sitesi orta yolu bulmuş 12.60 Lira'dan satışta. Fakat sitesindeki renk skalası beni benden aldı. Dudak rengi ile kiremit rengine çalan bu rujuma, morumsu bir lila gibi sunmuş. Teessüflerimi sundum.


7 yorum:

  1. bu ara bıraz makyaj malzemesı alayım dıyorum burada faydalı bılgıler bulacagıma ınanıyorum tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  2. 516 o ise o sitedeki renk ne alaka yaaa ayyy görmeden almamak lazım hakkaten pes yani :)

    YanıtlaSil
  3. little miss sunshine eheueheh

    YanıtlaSil
  4. isim önerine bayıldım =)

    http://gizemizmirli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Zeymuran, rica ederim :)

    Elif Tuna, evet renk skalasını neye göre düzenlemişler insan şaşırıyor bir an

    Missionbeauty :))

    KeLeBeK :))

    YanıtlaSil
  6. kimyasal değil de tarçın gibi bir kokusu var :s tarçını çok sevmeme rağmen çok ağır geliyor koku :s sürdükten sonra gelmiyor ama

    YanıtlaSil
  7. Ben tarçın kokusunun zerresini alamadım :) Tuhaf.

    YanıtlaSil