Arama Kutusu

Flormar Makyaj Fırçaları | Kapaklı Allık Fırçası

flormar-allik-fircasi-yorumlari-blog
Flormar Allık Fırçası Yorumları

Flormar Makyaj Fırçaları : Allık Fırçası


Flormar 'ın hiçbir makyaj fırçasını kullanmamıştım daha evvel. Seyahatlarimin sık olduğu bir dönemde, kapaklı oluşu pratiklik sağlar düşüncesiyle, denk gelip almıştım bu fırçayı. Benim aldığım zamanki fiyatı 10 Lira idi. Sizce memnun kaldım mı?




Kapaklı oluşu büyük artı, kullanışlığı büyük ölçüde artıyor. Fakat gelin görün ki, başka hiçbir özelliği yok. Adına münhasır bir fırça değil. Yani allık uygulamasında başarılı olduğu söylenemez. Her kullanımımda ve yıkayışımda çok fazla kıl döküyor. Kıl dökme mevzusu, en kaliteli fırça markalarında bile ilk baştan olağan bir durum. Fakat Flormar fırçasının farkı, kıl dökümü bir türlü durmuyor! Bir de şu ana kadar sahip olduğum hiçbir fırçada şahit olmadığım bir durum söz konusu. Yıkarken siyah siyah boya akıyor. Siyah bir allığım da olmadığına göre...


Flormar Allık Fırçası Yorumları
Flormar Allık Fırçası Yorumlari

Ne yazık ki, başarısız ve (kaba tabirle) dandik bir fırça olduğunu söyleyebilirim. Ben aldım, siz almayın derim. Fakat illa ki merak ediyorum diyorsanız da, aldığım fiyattan daha ucuza satıldığını gördüm sitesinde 7.87 Lira  (kuruşundaki 87 ye bittiğimi de belirteyim)


5 yorum:

  1. Flormarın belirli ojelerin den başka hiç bir ürününü kullanamıyorum ben :)

    YanıtlaSil
  2. bende uzun zamandır kapaklı bir allık fırçası arıyorum ama fiyatlar öyle uçmuş ki o parayı vereceksem gerçekten iyi olsun o zaman diyorum. Bu üründen memnun kalmamışsın ama tavsiye edebileceğin bir fırça var mı? sevgiler Berry :)

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Gmz, aynı muzdariplik ortak paydamız anlaşılan :(

    Bambi, en güzeli :) Çok sık yaygınlığı ile gafil avlandım bu sefer, kabul =(

    Berry-dew, Sigma'dan 56 $ 'a yüz fırçaları seti sipariş verdim, yoldaymış. Kozmetik yasağının fırçalarla alakası olmadığını düşünüyorum. Gelince paylaşırım ama Sigma hem uygun hem kalitesi tatmin edici nitelikte, göz fırçalarından çok çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  4. Adsız2/12/14

    Çok kötü bir allık fircasi.yüzümde siyah siyah kıllar kaliyor.tek kuruşunu haketmiyor.boşuna almışım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Kalitesi kötü gerçekten de :(

      Sil