Arama Kutusu

Burt's Bees - Honey Lip Balm



Bu aralar sık sık kullandığım ve sevdiklerim arasında yerini alan Burt's Bees bal özlü dudak bakım ürünü, elimden düşmez oldu. İlk kullandığım zaman, o bal kokusundan hafif bir miktar rahatsız olmadım değil. Sürdükten sonra dudakta o kokuyu hissetmiyordum ancak ilk sürüşlerimde hafif dozda bir rahatsız duyuyordum. Fakat daha sonraki günlerde alıştım. Ambalajının stik şeklinde oluşu pratik. Yapısını beğeniyorum. Nemlendirmesi gayet iyi. Neredeyse artık onsuz yapamıyorum.

Bıraktığı etki çok güzel. Eğer (benim gibi) lipbalm sevdanız dinmek bilmiyorsa veyahut dudaklarınızı sözde değil özde yumuşatıp nemlendiren bir ürün arıyorsanız, Burt's Bees lipbalmlarına mutlaka göz atın derim. Çabuk kurutan rujlarla birlikteliği de ideal ölçüde. Erkeklerin de rahatlıkla kullanabileceği bir ürün. Zira parıl parıl parlatmıyor dudakları.

Ben Boyner'den temin ettim. Fiyatı 12 Lira.
%100 Doğal olduğu gibi Paraben, Ftalat ve Petrokimyasallar gibi içerikler içermiyor.

Kesinlikle öneriyorum!



4 yorum:

  1. aklımda bulunsun. Bende bloğuma beklerim.
    Görüşmek Üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben de başta bal kokusundan rahatsız olmuştum ama ben de aynen alıştım canım:) güzel bir lipbalm ben de memnunum:)

    YanıtlaSil
  3. Follow_me, bittabi gelirim.

    Yelda, aynı izlenimler edinmişiz demek ki :)

    YanıtlaSil
  4. Adsız3/6/12

    ballı veya narlısını değil de diğer sadesini öneririm,tedavi edici özelliği de var ve sadece hafif bi mentol kokusu alıyorsunuz

    YanıtlaSil