Arama Kutusu

Bourjois - So Laque Cerise Noir



Cerise Noir
, siyah kiraz demekmiş Fransızca'da. Koyu renkleri daha çok sevdiğim dönemde edindiğim, kahverengi ile bordo arasında bir renk. Fırçasının yapısını seviyorum. Tam ideal, sürmekte zorluk yaşatmıyor. Sağladığı parlaklık da gayet başarılı. Daha parlak olması için üstüne baz sürmeden kullandım. Ancak mutlaka altına baz (base coat) sürmek gerekli, tırnaktan temizlerken çok bulaşıyor.


İddiasındaki 7 gün kalıcılığı hiç denemedim, çünkü bir ojeyi o kadar sürede kullanmayı sıkıcı buluyorum. Ama keyfi değiştirmelerim dışında, sırf soyulduğu için değiştirdiğimi hatırlamıyorum. Bir de şu bilgi mevcut ; "Vinil ilave edilen formülü sayesinde ultra parlak bir görünüm, reçine sayesinde ise maksimum kalıcılık sağlar"

Boyutu 10 ml ve Türkiye fiyatı 17.90 Lira. Boyner, Ykm ve Watsons mağazalarında satılmakta.


4 yorum:

  1. hmm, base coat konusuna sonuna kadar katılıyorum, zira koyu renkler tırnağı sarartıyor (yazık keratin o da neticede :) ) sedefli ojeler (ki bu aralar görünmüyorlar, ani bir come-back'ten ürküyorum!) tırnak yapısına zarar veriyor. Ne sürersem süreyim, önce base coat benim için de :)

    renk cidden çok güzelmiş. fırça yapısından bahsetmişsin ya, aynı hissi rimmel'in geniş fırçalı uzun süre kalıcı olduğunu iddia ettikleri ojelerinde yaşadım geçen gün. Bütün ojeler geniş fırçalı olsun bence ya! :)

    hmm son isteğim de şu: bourjouis vinil katkılı top coat yapsın, varolan ojeler de pırıl pırıl parlasın!

    ilham verici post diye buna derim ben :P


    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Rengini çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. Nergiz4/5/12

    O fiyata Chine Glaze öneririm miskinkekcim

    YanıtlaSil
  4. Decodeniquo, oje bazları önemli gerçekten de. Top coat için de söylediklerinden haklısın, Aynı fikirdeyim seninle :)

    Elif Ayvaz, ben de bir zamanlar çok beğenerek edinmiştim ama şimdilerde koyu renklerle aram olduğu söylenemez :)

    Nergiz, teşekkür ederim önerin için, henüz dediğin marka ojeleri denemedim. İlk fırsatta deneyeceğim! :)

    YanıtlaSil