Arama Kutusu

Karamelli Lipbalm / The Body Shop - Toffee Lipbalm




The Body Shop, meyve kokulu dudak bakım ürünleri olan "Born Lippy" serisinin ambalajını değiştirerek, kullanım kolaylığı sağlayan açılır kapanır stick şeklindekini yeni serisini aylar önce tanıtmıştı ve kesinlikle bu formu daha pratik, daha hijyenik.

Pop art desenleriyle de oldukça albenili. Ambalajları çok şirin. Ben içlerinden karamel şekerleme olan Toffee Lipbalm 'ı seçtim.

Çatlamış dudaklara onarıcı etkisi yok. Bunu test edip gördüm. Sürüldüğünde yoğun bir yumuşaklık veriyor ama bu etki geçici. Yani bakım için alınası bir ürün değil. Fakat renkli dudak parlatıcılardan çok beklentiniz yoksa, beklentilerinizi karşılar nitelikte.

Parlak bir görüntüsü var. Dudaklara ışıltı verdiği bir gerçek. Eğer yokmuşçasına etkili bebek dudakları istiyorsanız, üzgünüm bu ürün size göre değil.

Kahverengi ve kokusu pek hoşuma gitmedi. Fazla yapay. Bu yapaylık dudakta bir süre sonra tahammül edilemez bir hal de bırakıyor üstelik. En azından bu benim için böyle oldu.


Renk veriyor. Açık, ışıltılı bir taba rengi bırakıyor. Renk, dudak rengine çok yakın olduğu için dudaklarda doğal bir görünüm veriyor, bu açıdan sevdiğimi söyleyebilirim. Ama verdiği parlaklığı fazla buldum.

SPF içerseydi, günlük kullanımda daha kullanılır hale gelebilirdi. Madem yeni bir seri, bunu kesin beklerdim.

Boyutu 5 g. ve fiyatı 14.90 Lira. Fakat ben %25 indirim zamanında edinmiştim yani 11 Lira civarına denk gelmişti. Açıkçası, çok fazla memnun kalamadım ve fiyatına nazaran pahalı bir ürün olduğunu düşünüyorum.

(Diğer çeşitleriyle birlikte "X" olarak işaretlediğim Toffee.)

5 yorum:

  1. ben tsb nin metal kutuda olanlarını merak ediyorum hala her ne kadar hijyenik olmasalar da çok tatlılar :)

    YanıtlaSil
  2. Ambalajı için bile alınır bence, niyeyse hiç dikkat etmemişim önceden.

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlılaar bayıldıımm bende istiyorum :D

    YanıtlaSil
  4. selam bloğunuz çok güzel bu da benim bloğum sevgiler.
    http://berrinnsbeautybag.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Bakımlıolmakaktir, metal kutuda olanlara sahip değilim, doğrusu ben de merak ediyorum :)

    Polishist, evet ambalajlar beni al diyor resmen :)

    Bambi :))

    Berrin, blogunu yorumunla birlikte keşfettim, çok eğlenceli. Hemen takibe aldım bile :)

    YanıtlaSil