Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #11

bitenler-kulubu

Müdavimi olduğum bakım ürünlerim kadar,
 ilk defa kullandığım ürün de var bu seferki Bitenler Kulübü'mde.


1) I love çilekli duş jeli, Sevil parfümeriden almıştım. Sanırım bir daha almam, böğürtlenlisini daha hoş bulmakla beraber temizlemesini ve yapay kokusunu pek sevdiğimi söyleyemem. 


2) Organix - Moroccan Argan Oil Şampuan, Daha önce şu yazımda bir hayli detaylıca bahsettiğim ve kesinlikle çok sevdiğim bir şampuan oldu benim için. Organix markasını seviyorum <3


3) Biotherm Aquasource Gel, Nemlendirici jel, özellikle yaz öncesi iyi gidiyor, yenisini de açtım hatta. Favori nemelndiricim olduğunu söyleyemem, hatta parfümünü fazla buluyorum ama yağlandırmadan nemlendirmeye bir alternatif.


4) Biotherm Aquasource Göz Kremi, Her zaman kullandığım, bittikçe aldığım göz kremim. Seviyorum aslında ancak aylar öncesinde merakla aldığım Pure Beauty göz kremine bir türlü geçiş yapamadım. Biotherm stoklarım anca bitti huh!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder