Arama Kutusu

Çinko İçerikli Temizleyici


biotherm kullanan

Biotherm - Biosource Nettoyant Hydra-Mineral Mousse


Biotherm 'in normal ve karma ciltlere dönük olan Biosource serisine ait, ambalajının en üstünde yazdığı gibi ZN yani çinko formüllü bir temizleyici köpüğü. Köpük bir temizleyici olmasına rağmen krem yapılı ve suyla buluştuğunda hafiften köpükleniyor fakat o kadar naif bir köpüklenmesi var ki. Mint yeşili ambalajlı oluşu insanda temizliği perçinliyor. Hatta diyebilirim ki, temizleyicilerin mavi ve yeşil renginde ambalajlı olmalarını seviyorum, daha bir temizlik hissi uyandırıyor evvela. Parfümü de, hafif ve ferah cinsten. Çok rahatsız etmese de, kokusuz temizleyici arayanlara göre değil. Fakat ben kokusundaki boğmayan ferahlık hissini sevdim.

Japonların cilt bakımlarından esinlenerek hem hafif hem de canlandırıcı yapıda üretildiği yazıyor. (Kaynak) Ayrıca aspirinde bolca bulunan ve peelinglerin içinde olduğu zaman daha bir "değerli" olarak lanse edilen Salisilik Asit de var içeriğindeki çinkonun yanı sıra. İçeriğindeki diğer maddelere de Cosmetic Analysis sitesitende bakınabilirsiniz.


Normal ve karma ciltliler için dense de, bence "normal" kısmına uygun değil. Bildiğin karma ciltlere uygun. Yağlıya dönük karma ciltlere ise  biraz hafif gelebilir. Ben hem temizlemesinden hem de temizlikten sonraki bıraktığı etkisinden memnun kaldım. Cildimi biraz sıkılaştırdığını da düşünüyorum. Kullandıktan sonra ciltte hafif bir beyazlama / aydınlanma yaşadığım bir gerçek. Bu yönünü sevdim. Fakat "işte bu vazgeçilmezim" diye hayran da bıraktırmıyor.

Şu linkte bahsettiğim Sevil Online alışverişimdeki kofrenin içinden çıkmıştı. Tek başına satın alındığındaki fiyatı ise (150 ml boyutuyla) piyasada 50 Lira civarı. (Bana göre, bu paraya değmez.)


2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım icinde cinko varsa sivilcelere de iyi geliyordur.. Ben de cinko içeren ürünler kullanıyorum son zamanlarda..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Çinko'nun yararları olduğu gibi zararlarını da okumuştum yabancı kaynaklarda. Fazla iyi gözle bakamasam da cildime yaradığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil