Arama Kutusu

Tropik Kokulu Bir Krem Mi Arıyorsunuz ? Denemelisiniz : Bee Beauty




Bee Beauty, sadece Gratis'in ithal ettiği bir marka. Benim en çok dikkatimi çeken ise, "Made in Israel" yazısı oldu. İsrail markası olan E.L Erman kozmetik firmasınınmış. İçerisinde, koruması için büyükçe bir şeffaf kapağı vardı ama yolculuklarda haşatı çıkmış zavallanın, atmak durumunda kaldım.

Bu harika vücut kremine vurulmamak elde değil. "Sweet Almond & Pomegranate" ismindeki tatlı badem kokusunu hiç alamadım ama nar kendini belli ediyor. Bana kalırsa, mango,şeftali ve nar karışımı bir koku. Tropik bir parfüm kokusu gibi, öylesine hoş ki insanın sürdükçe süresi geliyor.

Pek çok "body butter" isminde geçen kremler, isminin hakkını veremez. Veremez diyorum çünkü ya olması gerektiğinden katı (fena zor yedirilen) ya da kendini losyon sanan havalarda takılır. Ama bu tam anlamıyla bir "body butter".

Vücut kreminden tüm beklentileri veriyor. Kokusu oldukça hoş, yapısı da biraz yağlıca gibi gelse de emilimi öyle zor değil. Benim en sevdiğim yanı ise nemlendirip yumuşatması oldu, gayet iyi. Hem yumuşatıyor hem rahatlatıyor. Ölü deniz suyu ve tuzu da bulunuyor ama bunun yanı sıra pek çok zararlılar da ihtiva ediyor. 250 ml boyutunda ve fiyatı (tam hatırlamıyorum) 20 Lira civarı.

Çok sevdim. 
Biterse koşa koşa alırım ki ben bunu!


3 yorum:

  1. blogun çok tatlı bende beklerim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Hello! I came to your blog, because your profile photo intrigued me. And now I see that not only one photo is cool! So, I'm glad I found you because your blog is awesome! Good job and please keep posting, because you do it great, and I start following and will visit you with pleasure!
    xx nik

    http://nikandpic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Burce ipek, teşekkür ederim, gelirim elbet :)

    Nik, thnxxx! :)

    YanıtlaSil