Arama Kutusu

İştah Açıcı Vücut Kremi : Bee Beauty - Vanilla & Cheesecake




Gratis 'ten aldığım ve tek kelime ile bayıldığım, şahane bir vücut kremi. Öyle hoş bir kokusu var ki... Ancak ben ismindeki gibi vanilyalı cheesecake kokusunu alamadım, bana limonlu tart gibi geldi.

İştah açan yiyeceklerin kozmetik ürünlerinde olması, onları daha bir alınası hale getiriyor. En azından benim için. Kremin yapısı akışkan. Katı formunda değil ancak hafif yapılı bir krem de değil. Özellikle kış zamanı daha severek kullanabileceğimi düşünsem de, her krem sürme ihtiyacımda elim yine bu şahane kokulu ürüne gidiyor.



Kokusuyla iştah açan ve aynı zamanda vücudu yumuşacık yapan bir krem arıyorsanız, Gratis'e uğramanızı ve Bee Beauty kremlerinden birini, özellikle de bunu denemenizi öneririm.

İçeriğindeki vanilyadan hariç, ginkgo ekstraktları ve jojoba yağı da ihtiva ediyormuş. Almanya üretimi bu kremin boyutu 200 ml.


Bayıldım bu mis kokulu kreme!

8 yorum:

  1. sanırım en büyük ikinci ortak noktamızda krem aşkımız :))))

    YanıtlaSil
  2. Blogun ve tasarımı çok cici :) İnanılmaz begendm :)

    Bana ve çekilişime de bekleriiz :)
    https://www.facebook.com/pages/Kubilay-Sakarya/308341879210711

    YanıtlaSil
  3. bende kullanıorum bunu lımon kokusunun daha yogun olması hosuma gıttı benm harıka bı kokusu var :)

    YanıtlaSil
  4. Bakimliolmakasktir , kullanıcı ismin de en büyük ortak noktamız :D

    Loves From Fashion, teşekkür ederim, çok seviniyorum böyle iltifatlar duyunca :)

    Xoxo, evet benim de bu hali daha hoşuma gitti, ismi daha ağır bir koku gibi gelmiişti alırken, bence de harika :)

    YanıtlaSil
  5. kokusu limon gibi mi? fiyatı ne kadar peki?

    YanıtlaSil
  6. Cfusun, evet bana tatlı bir limon kokusu geldi. Fiyatını çok net hatırlamıyorum ama 20-25 Lira arasıydı yanılmıyorsam

    YanıtlaSil
  7. Deniz14/1/13

    20-25tlye çok pahalı geldi eğer indirim olursa deneyeceğim bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada indirimleri oluyor, takip edip yakalarsanız mutlaka edinin derim :)

      Sil