Arama Kutusu

Arko Nem - Nar&Kırmızı Üzüm Özlü Krem

krem,arko,meyveli krem

Arko Nem 'in meyveli bakım serisini seviyorum. Hem kokuları hoş,hem de emilimleri hızlı.Verdikleri yumuşaklık da güzel olmasına güzel ama tek dert yandığım, elleri nemlendirmesi çok yeterli gelemiyor. Ama boyutu tam çantaya atmalık olduğundan, gün içinde sık sık yenileme imkanı sağlıyor.

Ön yüzünde yazan "yüz,el ve vücut kremi" olarak kullanalıbileceği yazılsa da yüz kremi olarak kullanmadığımı söylemem gerekir. Üstelik dediği gibi de "24 saat boyunca nemlendirir, besler" kaidesi biraz abartı. O denli gün boyu sizinle kalacak kadar yeterli değil.

İçerik Listesi
arko,krem,meyveli bakim

Nar ve kırmızı üzüm özlü bu kremin kokusuna gelecek olursam, Arko Nem'in diğer çeşitlerindeki gibi hoşuma fazla gitmedi. Bana (tuhaf bir şekilde) bulaşık deterjanlarının kokusunu anımsattı. Bitenler Kulübü yazılarımın ilkinde, yani şuracıkta bahsettiğim mango mandilana kokulu olan hala favorim.

Her yerde ulaşılabilir. Marketlerde, parfümerilerinde ve pek çok online alışveriş sitelerinde. 
Boyutu 75 ml ve fiyatı 4 Lira civarı.

4 yorum:

  1. merak ettim yine de konusunu, sanırım deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. ben bu serinin tüm kremlerine hastayım at çantaya dursun bir zamanlarımın vazgeçilmeziydi :)

    YanıtlaSil
  3. Slm uzun zamandır takipçinim . Sen de blog çekilişime katılıp paylaşırsan çok mesud olurum :)

    http://myshimizu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Melodram, denediğinde fikrini merak ediyorum :)

    Bakimliolmakasktir, ben hala severek kullanıyorum bu seriyi. Yaz-kış :)

    Shimizu Zen, teşekkür ederim davetin için :)

    YanıtlaSil