Arama Kutusu

Yankee Candle Tartlar ve Pazar Keyfi

Yankee Candle Tartlar
Yankee Candle Tartlar
Yankee Candle Tartlar ve Pazar Keyfi


Bir fincan kahvemle birlikte pazar günümün keyfini çıkarta dururken, hayatımda bana keyif veren her şeyi düşündüm bir an. Arkadaşlarım, sevdiklerim, özel eşyalarım ve alışkanlıklarım..ve iyi müzik.. Sanırım sırf keyif verdiği için herhangi bir şeye tutulabilirim.

Keyfime keyif katan Yankee Candle mum ve tartlarını, sanıyorum ki sadece Tepe Home satıyor. Üstelik oldukça uygun fiyatta. Her biri 2.90 Lira. Ben de oradan temin ettim. Mumlarda da gözüm kalmadı değil. Ama o gün öyle hunharca alışveriş etmiştim ki, onları daha sonraya erteledim.


Tartlar mumlardan daha yoğun ve kalıcı kokulara sahipler, kendi başlarına yakılmıyor. Altında eritmek için tealigtht denilen küçük mumlara ve buhurdanlığa ihtiyaç var. Buhurdanlık tarzı gibi bir kabım var, şimdilik onu kullanıyorum ama belki daha sonra şık bir tanesini edinebilirim.


Yankee Candle Tartlar ve Pazar Keyfi
Yankee Candle Tartlar ve Pazar Keyfi

Kokuları gayet güzel, hoş. Ben kullanmadan evvel minik parçalaraya ayırıyorum. Yoğun kokulu ancak bazı kokular beni hayal kırıklığına uğrattı. Mesela Strawberry Buttercream, nefis bir çilek kokusuyla karşılaşacağımı ummuştum, beklediğim gibi güzel çıkmadı. Fakat kötü bir koku olduğunu göstermez bu, elbette hoş bir koku sadece beklentimi veremedi. Buram buram çilek kokusu ile karşılaşacağımı sanıyordum sadece.


Yabancıların meşhur Şükran Günü'ne istinaden hazırlanan, Be Thankful tartı, sandığımdan daha ağır ve kokuların birbirine karıştığı bir aroma çıktı. Sevemedim.


Gelelim sevdiklerime. Country Lemonade, ismi limonlu olunca ekşimsi diye düşünmüştüm ama aslında öyle değil.  Hafif tatlı ve de ferah bir kokuya sahip. Sevdim! Sanıyorum ki, bittikçe edineceğim bir koku oldu.


Baby Powder, ismi gibi tam bir bebek pudrası yumuşaklığında. Temiz bir koku ve bu da sevdiklerimden biri oldu.


En favorim ise, Early Sunrise. İşte bu koku, içlerinde en sevdiğim oldu. Sakin, ferah ve hoş bir koku. Bir yaz sabahı esintiliğinde...


4 yorum:

  1. Canım ben de bayılıyorum kokulu mumlara, en son B&BW'den frosted cupcake almıştım, o kadar büyük ki hala bitiremedim :P Yankee Candle tartlar'ın kokuları da çok güzel <3

    YanıtlaSil
  2. mis gibiler hala tartları eritebileceğim bir şeyim olmadığından almıyorum. sade düz beyaz bulursam alacağım ama pek denk gelmiyorum.
    french vanilla'yı çok seviyorum ben de. tatlı yapılmış gibi kokuyor. yumuşak bir vanilya :)

    YanıtlaSil
  3. ohhh sefan olsunnn bende cıkolata kokan herseye bayılırım..ınsanı nasılda keyıflendırıp mıskınlestrrr ama:)) sevgıler

    YanıtlaSil
  4. Makeupwithstyle 'ciğim, bbw hiç deneme şansım olmadı, içim gitti yahu sen söyleyince, ismi bile hoş, frosted cupcake! huh :D

    dofa dofa, benim de tam olarak bir buhurdanlığım yok ama ona benzeyen bir şeyler buldum evde :) Vanilyalı hiçbir ürün bulamadım, sanırım benim gittiğimde çoğu tükenmişti :(

    Kokosss kelebek, aynen :))

    YanıtlaSil