Arama Kutusu

Watsons Bakım Ürünleri Alışverişim

Watsons Alışverişim

Watsons Bakım Ürünleri Alışverişim
Watsons Bakım Ürünleri Alışverişim

Watsons Bakım Ürünleri Alışverişim
Watsons Bakım Ürünleri Alışverişim



Live Clean Argan yağlı spreyi, ilk aldığımdan bu yana oldukça memnun kalıp, bittikçe de tazelediğim ürünlerden biri olduğunu şuradaki yazımda bahsetmiştim.


Watsons 'a çoğu zaman gittiğimde bulamıyordum, çünkü ya az getiriyorlar ya da getirir getirmez bitiyor. En son gittiğimde raflarda görünce çok sevindim, 2 tane kalmıştı, 2sini de alıverdim. Saçımla çok iyi anlaştıkları kesin.


Diğer aldıklarım ise, mor olan Grape Bella isminde kocaman bir duş jeli. yanındaki daha önce başka çeşidini de aldığım Super Drug vücut peelingi, kokusu harika. Ve ortada, biralısını bir ara kullandığım ballı saç maskesi.  Bir de, özellikle seyahatler için diş fırçası koruyucusuna ihtiyacım vardı, 2.fotoğrafta gözükenler onlar, ev halkı için de alayım dedim. Ama aldığıma pişman oldum, zira çok sert ve açılıp kapanması ayrı dert.


5 yorum:

  1. ne kadar güzel anlatmışsın yarın ilk işim argan yağı almak olucak (:

    YanıtlaSil
  2. Canım güle güle kullan aldıklarını, ben de Watsons'un saç maskelerini severek kullanıyorum, bende şu anda biralısı var :) Live Clean Argan yağlı spreyi çok merak ettim, ilk fırsatta alınacak <3

    YanıtlaSil
  3. ginger's bazaar, ben çok severek kullanıyorum, bitiriyorum sonra yeniden alıyorum :)

    Makeupwithstlye'ciğim, teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  4. Watson's da 3al 2 ödeyle stokladım deniycem hemen (:

    YanıtlaSil
  5. Denedikten sonra fikrini merak ediyorum, kimi arkadaşlarım benim gibi çok seviyor, kimisi yıldızı barışmıyor ve bana sitem ediyor :D Bakalım sen hangisi olacaksın :))

    YanıtlaSil