Arama Kutusu

Vaseline - Lip Therapy Cocoa Butter

vaseline,lipbalm,kakao

Vaseline 'nin Cocoa Butter serisini severek kullanıyordum. Fakat nedenini bilmediğim bir şekilde, yeni çıkanları eskisi gibi iyi olmadığını fark ettim. Şuradaki yazımda haklarında daha çok bahsetmiştim. İlk kullandığım kutusu inanılmaz güzeldi, sonradan neden bozdu anlamış değilim. Kremleri bir yana dursun, aynı serinin dudak bakım ürünü güzel.

vaseline,kakao,lipbalm

Dudak bakım ürünlerine ilgim yoğun. Bazı ürünleri çok iyi nemlendirdiği için seviyorum, bazılarını bıraktıkları tat - koku için seviyorum. Vaseline'nin nemlendirmesi harikalar yaratmasa da, fena sayılmaz. Hatta ondan daha pahalı olan lipbalmlardan sıyrıldığını bile söyleyebilirim. Dudakları yapış yapış yapmıyor, yapay bir parlaklık da vermiyor. Bu tarz yoğun olan lipbalmlar genelde bembeyaz yapıyor dudakları, o yönden kötü bir etkisi yok. Bunlar benim aradığım iyi özellikler. Rujların altındaki performansı da iyi. Son zamanlarda hemen hemen her kozmetik markasının olmazsa olmazı haline gelen Shea Yağı da var.  Fakat isim "Cocoa Butter" olunca, ister istemez kakaolu bir tatla karşılaşacağımı ümit etmiştim. Tat yok ama hafiften bir kakao kokusu var. Fiyatı ise 5 Lira civarı. Kısacası, fiyatına nazaran performansı güzel. Oldukça sevdim.


4 yorum:

  1. ben de bunun yazısını yazacaktım ama fotoğraf çekmeye üşendim :))
    bence de güzel yalnız hafif sürülmeyince beyaz beyaz kalıyor.

    YanıtlaSil
  2. bende de var ve çok memnunun.hatta mat rujların altına kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ALMŞTIM EPEY ÖNCEDEN AMA HİÇ MEMNUN DEĞİLİM BEN, DAHA İYİ BİR ŞEY ARIYORUM

    YanıtlaSil
  4. Oh herkeste varmış :)

    Dofa, üşenme üşenme :D Yapısı yoğun, çok sürülmeye gelmiyor zaten, beyazlık demişken nefret ettiğim Isana lipbalm geldi, aman yarabbi o neydi yahu

    franchhising, matların altında hiç denemedim, bir deneyeyim :)

    Seda, benim favorim now foods'unkiler, fiyatları da çok uygun ama onları bulmak Türkiye'de zor :(

    YanıtlaSil