Arama Kutusu

Şahane Cımbız : Tweezerman Cımbız



Dünyanın en iyi cımbızı

Bunu tüm samimiyetimle diyorum ve ardından "mutlaka alın" diye de öneriyorum. Eğer güzelliğinize düşkün birisi iseniz, kıl-tüy mevzusunun ne kadar uğraştırıcı ve sevimsiz bir hadise olduğuna bıkkınlıkla kanaat getirip, tıpkı benim gibi dert yanıyorsunuzdur. Güzellik araçlarımızdan biri olan cımbız da, bizim en kadim dostumuzdur bu serüvende. Tweezerman kullanmadan önce kullandığım tüm cımbızlara şöyle bir bakıyorum ve eğer Tweezerman da cımbızsa öbürleri ne diyorum !? Tek kelime ile şahane bir cımbız.




Fiyatı pahalı gibi gözükse de, her kuruşunu kat kat hakeden bir sanat eseri o. Üstelik o kadar kaliteli ki, evladiyelik neredeyse. Tek şikayet ettiğim taraf, Ankara Boyner'de fazla çeşitini bulamamış olmam. Tweezerman sitesindeki gibi daha farklı tasarımlı olsun isterdim. Zamanla daha çok çeşidi gelirse, belki yanına bir de yedek alabilirim. Feci sevdim. Hassas bünyelere özellikle öneririm.


Boyner Mağazalarından temin ettim ve fiyatı ise 36 Lira. Kaş alma olayım artık o kadar pratikleşti ki, hatrı sayılır ününü hakkettiğini düşünüyorum. ( Mua sitesinde çok iyi yorumlara sahip olduğunu hatırlatayım.)

Tüm zamanların galibi olarak seçiyorum Tweezerman 'ı.


6 yorum:

  1. cımbız değil mi sonucta deyip durdugum bi konu bu. ama bu kadar hatun beğendiğine göre vardır bir hikmeti deyip aldıracaksınız bana da bitane :)

    YanıtlaSil
  2. önerini dikkate alacağım.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler..

    Kozmetik deneyimleri, ben de öyle düşünüyordum esasen, "cımbız değil mi sonuçta" diye, ama bu cımbıza sahip olduğumda, diğerlerinden daha pratik alışı ve ince yerlere ustalıkla girmesi işimi çok kolaylaştırdığı için artık vazgeçilmezim.

    YanıtlaSil
  4. ben de var, tüm övgülerine katılıyorum. kaş almak için çok ergonomik ve pratik güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. ben de şöyle iyi bir cımbız arıyordum alıp beğenmeyip atıp yenisini alıp deneme yapmaktansa bu cımbız daha hesaplı olacak hemen alayım teşekkürler bilgilendirme için :) benim bloğuma da beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öneririm, bir kere uzun yıllar rahat rahat kullanma güzelliği var, ayrıca kaş alımı da gerçekten iyi

      Sil