Arama Kutusu

theBalm - Sexy Mama Pudra

theBalm - Sexy Mama Pudra
theBalm - Sexy Mama Pudra

Sevimli ambalajları kadar ürünlerine koydukları esprili isimler ile de ilgi çeken TheBalm, kalitesi ile de şaşırtıyor beni. Yaz öncesi transparan ve hafif bir pudra arıyorken, imdadıma yetişip Gratis'teki gezintimde rafların arasından bana göz kırptı "Sexy Mama"


Böyle bir pudrayı asıl alma amacım ise, kışın kuruya dönen karma cildim yaz zamanı daha yağlıya dönebiliyor. Bu anlamlarda tozutmayan, renk vermeyen ve işe yarayan bir ürün istiyordum. Sexy Mama ilk 2 görevini başarıyla gerçekleştirdi. 3. görevindeki başarının tam notunu da, yaz zamanı kullandığımda verebilirim ama sanıyorum ki beni hayal kırıklığına uğratmayacak.


theBalm - Sexy Mama Pudra
theBalm - Sexy Mama Pudra
Çantada taşıması çok pratik. Alışveriş kartlarımı koyduğum kartlık kadar ebatı. Üstelik bu hafifliğine rağmen içindeki ayna da yeterli geliyor. Mıknatıslı kapağı sayesinde açılma-kapanma derdi ve yapısı sayesinde de toz toz tozutma yaşatmıyor. Çantaya at-çık hızını sevenlere göre! Swatch yapamıyorum zira yarı transparan olduğu için gösterilecek renk vermiyor. İçinde minik bir pudra süngeri de bulundursaydı (Physicians Formula allıkları gibi mesela, ürünün altında) daha işe yarar kılacaktı kendisini, gördüğüm tek olumsuz yan bu.


theBalm - Sexy Mama Pudra


Diğer TheBalm ürünlerinde olduğu gibi paraben, talc, fitalat, parfüm vb zararlı içerikleri içermiyor. Gratis'lerde 40 Liraya satılıyor, %20 indirimle 32 Liraya aldım bu denli güzel bir pudrayı. İyi ki de almışım listesine eklendi bile.


18 yorum:

  1. güle güle kullan ben de alixavien i aldım bu umutla memnunum şimdilik ama toz toz olabiliyor işin kötüsü az biraz çok kaçırsam yüzümde tozlaşıyor.
    trasnparan bir pudra arayışındayım iyi oldu postunu okumam :)

    YanıtlaSil
  2. ben de ekledim alınacaklar listesine :) hatta böyle giderse tüm standı yüklenip gideceğim eve :D

    YanıtlaSil
  3. Transparan pudra manyağıyım ben, bunu da listeye yazdım :) güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  4. Kozmetik deneyimleri, çok teşekkür ederim :) Bende de Lancaster'in vardı ama memnun değildim, dediğin gibi yüzümde tozlaşıyor :)

    Gamze, bu gidişle sonum seninkiyle aynı olacak, tüm TheBalm standı alacağım galiba :D

    Onorr, çok memnun kaldım, umarım sen de seversin. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Benim Clnique pudram bitmek üzere, ben de bunu listeye yazdım! The Balm'ın ambalajlarını çok seviyorum ben de <3 güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  6. Sırf kabı için bile alınır :D

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel kutusu dahada güzel :)

    YanıtlaSil
  8. makeupwithstyle 'ciğim, çok teşekkür ederim :) evet ambalajları şeker cidden de :)

    Kozmetik bir aşktır, hey kullanıcı ismin ne tatlı! :D Ambalajı için aldığım çok şey var, çok haklısın :))

    Bambi, :) Aynen, katılıyorum

    YanıtlaSil
  9. Tesadüfen bulduğum bu bloga bayıldım!!! İşime çok yarayacak süper öneriler de buldum, çooook teşekkürler. Artık bende senin keklerinden biriyim ama Berry'li :))) XOXO

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Berry-dew, haha çok tatlısın :D Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. fıYatı ınERse ilk alcAklarımın arasında aRtık yalnız beyaz tende nasıl duru canım onu merak edıyorum kadife gibi yapıyormu pürüssüz ?

    YanıtlaSil
  12. Transparan bir pudra, renk vermediği için uygulanan tenin de ne renk olduğu önemli olmuyor haliyle. Kadife gibi yapmıyor cildi, sadece fondöteni sabitleyip yağlı/karma ciltlerin yağ sorununu kısmen indirgiyor.

    YanıtlaSil
  13. Anladım peki madEm dediğin giBiyse daha başka ne istenir ki Dimi puDra görevini yerine getiriyor bayağı kokusu guzelse alırım bide oda onemlı benım ıcın:)
    Bu aradA yenı katıldım kabul ettınmı bımıyorum ama??blogunA hosuma gıttı konu baya cok oku oku bıtıremedım ve bana göre en guzel blog konusu çok güncel ve soru sorduğun zaman cevaP alırsan daha biR guzeldiR:p :]

    YanıtlaSil
  14. Matruşka, baskın bir kokusu yok, hatta kokusuz bile denebilir. Blogum için fikirlerine teşekkür ederim, sevindim böyle düşünmene :) Takip etmek için onaylanması gerekmiyor bu arada. Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Humm yumuşak bi pudraya benzıyor burAdan birDe yakınDan bakmAm lazım :P
    Biliyorum yahu hanı herkeSe acık sonuçta ondan didim hanı pAt dıye geldım ama kabulda edıyormusun/ dıye kımısı yorum yapılıuor soru soruyor soruyu yayınlıyor cevap verme zahmetınde bıle bulunmuyor boyle bırseyle karsılasmamak ıcın soruyum dedım işde :DD

    YanıtlaSil
  16. keşke yazını daha önce okusaymışım, yeni yıl indiriminde epey ucuzdu tam hatırlayamıyorum ama 24 lira olabilir. nasıl olduğunu bilmediğim için almamıştım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis sık sık indirim yapıyor, eminim ki yine denk gelirsin o indirimlere :)

      Sil