Arama Kutusu

TheBalm Oje Seti - TheBalm Hot Ticket Nail Polish


Gratis 'teki şuracıkta bahsettiğim gibi TheBalm ürünlerinde %25 indirim vardı. Aslında oje almaya pek niyetim yoktu ama orada satış görevlisinin büyük azmi sonucunda, bu oje setini almış olarak çıktım. Ama bunda, denediğim tester ojeye vurulmamın da etkisi yoğun. Denedikten 1 dk sonra kurumuştu ve bu da benim için ojelerde en çok aradığım bir özellik idi. Çabuk kuruma!


Ojeler tek tek alınabileceği gibi, hazırladıkları bu setlerle de alabiliyorsunuz. Günlük hayatımda kullanabileceğim renkler olan bu sette, sırasıyla Liliac, Boysenberry, Firehouse Red, Sheer Pink ve son olarak da BubbleGum bulunuyor. Aldığım günden beri her gün kullanıyorum, çünkü fena sevdim. Benim favorim Bubblegum oldu. En çok ona elim gidiyor.

* Fiyatı çok uygun! Yurtdışında tanesi 10 $ 'a satılıyorken, ben bu seti 30 Liraya aldım. Yani tek oje, 6 Liraya gelmiş oldu. Setin indirim olmadan, normal satış fiyatı 40 Lira.

* Tek katta 1-2 dk. içerisinde hızlıca kuruyor, ancak 2.katta bu denli hızlı değil. Yine de pek çok ojeden açık ara farkla hızlı kuruyor.

* Genelde tek kat sürüyorum kullanırken, fotoğrafta daha iyi çıksın diye 2.katları sürdüm. Ama opak.

* İlginç bir şekilde keşfettiğim bir özellik de, sürdükten yaklaşık yarım saat sonra daha bir parlak oluyor.

* Ojeleri base coat (baz kat) olmadan kullandım, tırnaklarıma renklerini hunharca bırakmıyorlar, asetonla kolay temizleniyor.

* Fotoğraflarda da, günlük kullanımda da, daha parkak durması için hiç top coat (üst kat) kullanmadım. Gerek duymadım, parlaklığı yetti.

* Dayanıklılığı konusunda kesin bir yargım yok, zira sık sık değiştirdim.

* Fırça yapısı pek hoşuma gitmedi. Kötü diyemem ama daha kalınca olsa idi, sürümü daha güzel olabilirdi. Özellikle açık renklerde çizgi çizgi sürülebiliyor.

* TheBalm ojelerinin diğer renklerini merak ettiyseniz, sitesine tıklayabilirsiniz.

BubbleGum



Liliac



Sheer Pink


Boysenberry


Firehouse Red

 Son olarak, ojelerin içerik listesi


5 yorum:

  1. bende renklerıne vurulmustm almak ıstıodum ındırımden almak lazım renklerıne bır daha vurldm cok guzelmıs gule gule sür :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzellermiş en kısa zamanda gratise uğramalı liliac ve boysenberry'e bayıldım güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. renkler de çok güzel ve de kullanışlıymış gerçekten, anneler gününde indirim olsa da baksam :) tekrar tşk ederim yazı için :*

    YanıtlaSil
  4. balm hakkında yazılar arıyordum yupppi =)

    YanıtlaSil
  5. Xoxo, teşekkür ederim :) almadan önce tester ürünlerden denemene şansın var Gratis'lerde, mutlaka dene derim :)

    Sparkle-icious, kesinlikle renkler çok hoş, eminim olur indirim :)

    girlshygirlguide, :)

    YanıtlaSil