Arama Kutusu

Tchibo Online Alışverişim

tchibo-online-alisverisim

Tchibo Online Alışveirşim

Tchibo, alışveriş yapmaktan keyif aldığım sitelerden birisi. Hem müşteri odaklı çalışmasını seviyorum hem de ürünlerini!

Siparişimin kargosu bugün ulaştı ve yine çok memnun kaldım. 2li vakum torbası, 6'lı silikon ipleri ile 4'lü kalıp seti ile beraber, kargonun altlarında kalan pek çok iç çamaşırı vs. ürünleri var.

Aldığım ürünlerin tek tek fiyatları şu şekilde :




2'li vakum saklama torbasının fiyatı, 19.95 Lira
6'lı silikon pişirme ipleri, 6.95 Lira
4'lü kalıp seti, 9.95 Lira

Tüm aldıklarımla beraber 120 küsür tuttu. Yurtiçi kargoyu ile geldi ve ücretsizdi. Paypal ile ödeme kolaylığı da var. Her pazartesi teması değişiyor, mesela bu haftanın teması Bahçe ve Teras. Ayrıca fırsat bölümünde de güzel indirimler oluyor, hatırlatırım.


2 yorum:

  1. bu pişirme ipleri ne işe yarar merak ettim böyle çöp şişin yumuşak olanı fln mı

    YanıtlaSil
  2. Mikrodalgada ve fırında kullanmak için aldım. Daha ufakları vardı bende ve pratik değildi. Bunlar uzun uzun, en çok sebzeleri bağlayıp fırına atmak için kullanıyorum ben :)

    YanıtlaSil