Arama Kutusu

Rimmel London - Tırnak Sertleştirici


Rimmel London'a ait, tırnak bakım ürünlerinden biri olan tırnak sertleştirici, epeydir benimle birlikte. Hatta yarıladım bile. Mat bir ürün değil. 14günlük kullanım vaadiyle daha sert tırnaklara imza attığını söylese de benim tırnaklarımda buna şahit olamadım.

İşe yarıyor mu? Hayır, beklentilerimi karşılamakta çok yetersiz. Ama daha kötülerini de gördüm, kısmen de olsa işe yarar bir hali var. Rimmel London renkli ojelerinde daha başarılı, tırnak bakım ürünlerinde oldukça vasat altı performans sunuyor. 4 veya 5 Lira civarıydı yanılmıyorsam fiyatı, boyutu ise 12 ml.  Bir daha almayacağım gibi önermem de.


4 yorum:

  1. Bu konuda en başarılı ürün sanırım kalyon.. ben 2. kullanımdan sonra etkisini görmeye başladım :)

    http://mmerwe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Hiç denemedim Kalyon'u, teşekkürler önerin için :)

    YanıtlaSil
  3. Bu urunu duzenli kullandim ve cok faydasini gordum simdi okuyunca cok sasirdimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha öncesinde kullandığım doğal içerikli tırnak besleyicilerinin yanında, hiçbir şey gelmedi bana. Benim için yetersiz geldi diyelim

      Sil