Arama Kutusu

Miss Dior Cherie Parfüm Yorumu

Miss Dior Cherie Parfüm Yorumu


miss-dior-cherie-parfum-yorumu
Miss Dior Cherie Parfüm Yorumu

Bir parfüm beni en başta, şişesiyle çekmeli. Sunum en az içerik kadar önemlidir, detaylardır asıl albenili yapan. Miss Dior Cherie, önce şeker ismiyle insanda merak uyandırmaya başlıyor, sonra da sevimli şişesiyle. Aslında şişesi çok özgün değil ama sade, zarif ve şirin. Tıpkı içindeki koku gibi!


Dior, parfümler konusunda fena başarılı, aldığım her Dior parfümünde bunu daha net hissediyorum. Eğer markanın yaygınlığı sizi rahatsız etmeyecekse, mutlaka Dior parfümleriyle tanışmanızı ve bu bağımlılığı tatmanızı isterim. Minik detayı olan fiyonk, şişesine zarif konduruşuyla ayrı bir sevimlilik katmış. Parfümün kişiliği ise, hem şeker hem de zarif bir romantik genç kız havasında. İlk kokladığımda ekşili bir havada gelmesine karşın, tene oturdukça farklılaştı. Ama benim asıl tanımlamam bu parfüm için "Dengeli" olacaktır. Çünkü içeriğindeki meyvemsi kokular sizi şekere bulanmış jelibona terk etmeyecek kadar sakin ve çiçeksi kokuları da çiçek tarlasında yuvarlatmayacak kadar uçarı, her nota orta kararda. Şirinliğini de en az zerafeti kadar dengede tutarken, bir yandan da romantik havasıyla sizde bağımlılık yaratan bu kokunun burnu, tıpkı yarattığı kokular kadar sade ve zarif bir kadın, Christine Nagel.


Parfümleri mevsimlere göre ayırmasam da, bu kokuyu kış başında almıştım. Fakat kış gelip geçmesine rağmen, aman aman kullandığım söylenemez. Farklı kokuları deneme hevesim, Cherie'yi bahara ertelememe sebep oldu. Fena da olmadı hani. Tıpkı reklam filmi ve afişindeki pastel tonlar gibi, bahara da ayrı yakıştığını keşfettim.


Cherie'nin EDP (eau de parfume) hali fazla ağır geldiği için EDT (eau de toilette) olanını tercih ediyor ve kullanıyorum. Ben Sevil Mağazasından temin etmiştim, 50 ml fiyatı ise 179 Lira.


miss-dior-cherie-parfum-yorumu
Miss Dior Cherie Parfüm Yorumu

miss-dior-cherie-parfum-yorumu
Miss Dior Cherie Parfüm Yorumu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder