Arama Kutusu

Lip Smacker - Fanta Lip Balm



Lip Smacker, cicili bici pek çok dudak bakım ürünleriyle göz dolduran bir marka. Gratis'e geldiğinde çok sevinmiştim. Ama ama ama, hiç beğenemedim bu aldıklarımı. Gerçekten kötüler.

Bir kere fena yapmacık tat ve kokuları var. Sürdüğüm an çıkarasım geldi. İkincisi ise yapış yapış havadalar. Ben ne anlarım böyle nemlendirmeden? Üçüncüsü ise fazla parlak bir görüntü veriyor. Renk vermeleri çok yok, az miktarda renk veriyor, sarı olanı sarımsı, çilekli olan hafif pembe bir renk veriyor. Renk verip vermemesi ile sıkıntım yok fakat çok parlak bir görüntü veriyor ki pek sevemedim o yönünü.



Tat veren dudak bakım ürünlerinden nemlendirme beklentim az olmasına rağmen, Lip Smacker lipbalmlarını oldukça başarısız bulduğum gibi, neden aldım diye de hayıflandım sonradan. Fiyatları 5.90 Lira ama bu sıralar ikisini beraber alımlarda, 2.sine %50 indirimi var.

Bu tarz ürünlerde, Hershey's lip balmlar tat ve kokuda favorim.


5 yorum:

  1. kolalısı var bende, hiç nemlendirmedi ama kolalı jelibon kokusunu seviyorum. bir de spritelı roll on glossum var aynı markanın, onu seviyorum kalıcı olmasa da:)

    YanıtlaSil
  2. Adsız24/4/12

    Merhaba nerden aldınız bunları acaba? Fantalı bir krem hiç görmemiştim

    YanıtlaSil
  3. Kitten, :) Evet kolalısı da var ama kolayı kendime yasakladığım için kola tadı olan her şeyden kaçıyorum :))) Lipglosslarını, senin sayende duyuyorum

    Adsız, yazımın ilk cümlelerinde bahsettiğim gibi Gratis'ten aldım :) Mağazalarına bakınmak istersen de,

    http://www.gratis.com.tr/locationfinder.aspx

    YanıtlaSil
  4. bende çilekli olanını almıştım aman yarabbim o nasıl kötü bir lip balm sadece görüntüsüne para veriyor insan :) yalnız a101 lerde 1 tl kendileri :)

    YanıtlaSil
  5. :) Evet gerçekten kötü, sevmedim. Daha uygununu haber verdiğin için teşekkürler, denemek isteyenler için güzel bilgi :)

    YanıtlaSil